Skip to main content

Missähän vika?:D

  • December 11, 2014
  • 18 kommenttia
  • 1 katselukerta

Just sain paketin kotiin,ja nyt jo tekisi mieli heittää pihalle :D Mä en ole järin fiksu ihminen mutten ajatellut tän olevan näin vaikeeta, joten; Kaikki pitäs olla jo kokeiltu mut miks ihmees telkkari herjaa keltasta valoa, ja sen jälkeen kaks keltasta ja yks punanen valo ja sanoo että jossain mättää jokin... Japua..

18 kommenttia

  • February 28, 2013
Hei Helenab,

Harmi että tuntuu tuolta mutta ei vielä luovuteta! Toimiiko sinulla nettiyhteys? Se, että tuo kolmas valo vilkkuu keltaisena tarkoittaa sitä, että digiboksilla ei ole kunnolla yhteyttä verkkoon. Jos sinulle tuli Thomsonin palvelureititin, kannattaa varmistaa, että digiboksi on kiinni jossain neljästä keltaisesta portista ja että puhelinpistokkeeseen menevä johto on kiinni harmaassa dsl-portissa.

Lisäätkö asiakasnumerosi profiiliisi (Omat tiedot > Profiili > Asiakasnumero) niin pääsen liittymääsi tutkimaan ja näen mitä laitteita sinulle on lähetetty.

  • February 28, 2013
Minkähän värinen piuha mahtaa olla kyseessä ku tuntuu et noita o ainaki miljoona? :) Ja siis asiakasnumeroa ei tunnu löytyvän mistään, netti toimii kun on taloyhtiön puolesta jo normaalisti. Enkä mä luovuta! Tahtois vaa katella taas telkkaria ;p


Ja kaiken hyvän lisäksi, suljin lasten paketti-kortin, joten mulla on hyvinkin kiukkusia lapsia tällä hetkellä :D Eli pitäs saada se toimii nyt tänään.

Voiskohan nyt joku alkaa vastaamaan?

  • March 2, 2013
Ja nyt pääsin jopa salasanan ja käyttiksen ohi, ja taas jumittaa. Kauankos tätä voi vielä palauttaa?

  • March 4, 2013
Hei Helenab

Digiboksin ja modeemin välissä voit käytää punaista- tai keltaistakaapelia.

Löydätkö laskustasi liittymänumero? Liittymänumero on 346- tai 333-alkuinen. Asiaa on hieman vaikea tutkia mikäli meillä ei ole tarkaa tietoa, mistä liittymästä on kyse.

Toinen vaihtoehto on ottaa yhteyttä Vikapalveluumme. Eiköhän TV saada näkymään. En usko, että kyse on mistään isosta ongelmasta. Ota vain rohkeasti yhteyttä.

  • March 4, 2013
Otinhan yhteyttä tänään jo rohkeasti, ja sain tv:n toimimaan, en halua soitella teille koska se on aikas kallista :P

Nyt on sitten toinen ongelma, nettiä en saa toimimaan, en osaa näitä juttuja yhtään. Eli siis se langaton netti mikä tähän kuuluu.. Apua?

Ja liittymänro on 346-******

  • March 6, 2013
Hei Helenab

Olit saanut tarvittavat ohjeet langattoman kytkemiseen. Ongelma oli saatu ilmeisesti ratkaisua? Toivotaan että jatkossa ei tule ongelmia. Pientä alkukankeutta niin kuin yleensä uusien juttujen kanssa on. Mukavia surffailu hetkiä!

  • March 6, 2013
Kyllä, kaikki toimii taas. Vielä yritän opiskella tätä :) Vielä kun saisin tallennukset toimimaan niin olisin iloinen, mut eiköhän sekin tule pian ymmärrettyä :)

Kiitos.

  • March 6, 2013
Eiks tähän muuten kuulu Bonuskanava?

  • March 7, 2013
Bonuskanava kuuluu Viihteeseen, mutta sille ei ole omaa kanavaansa. Tämän kuun bonuskanava on BBC Knowledge joka on kanava paikalla 142. Eli Bonuskanava periaatteessa vaihtaa kanavapaikkaan joka kuukausi.

  • March 9, 2013
Tallennukset ei toimi enkä saa vuokrattua leffoja. NYT alkaa järki häipyä jo.

  • March 11, 2013
Hei Helenab,

Oliko sinulla Thomson palvelureititin käytössä?

Varmistathan että olet kytkenyt digiboxin Thomsonin keltaisiin portteihin ja että välissä ei ole muita laitteita.

Jos ongelma edelleen jatkuu niin kokeile seuraavia toimenpiteitä.
Paina Thomson palvelureitittimen reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Power valon pitäisi tässä vaiheessa palaa oranssina. Käytä Thomsonista tämän jälkeen virta pois ja takaisin päälle.

Odota että nettiyhteys muodostuu uudelleen. Internet valo vailkkuu tai palaa vihreänä kun nettiyhteys on kunnossa.

Käytä nyt digiboxista virtajohtoa irti ja odota että laite käynnistyy uudelleen. Jos ongelma ei vieläkään poistunut niin kokeile vielä resetoida Motorola digiboxi. Ohjeet löytyvät ohjeet ja vinkit sivuiltamme.

Jos ongelma ei poistu niin olethan vikapalveluumme yhteydessä niin selvitellään ongelmaa tarkemmin, 0206 90101 (mpm/pvm), ma–pe klo 8–20, la 9–16.30.

  • March 16, 2013
Ei toimi ei. Niin monesti jo yrittänyt. Kaikki uusiks buutattu. Ei jaksa enää ees yrittää. Enkä soittele, ennenku on puhelut ilmaisia. Liikaa laskua tulee ku joutuu koko ajan soittelee.

  • March 27, 2013
Anyone? Auttaisitteko, vai maksanko turhasta taas?

  • April 2, 2013
Hei Helenab,

Lisäätkö asiakasnumerosi tietoihisi niin voin tarkistaa tilannetta tarkemmin.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Muistithan myös että voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella

  • April 2, 2013
Argh, laitoin jo asiakasnron tms, mut se poistettiin, en tiä mikä on oikea kun ei löydy papereista. Pitääkö mun tosiaan maksaa kaikesta mikä ei toimi?

  • April 3, 2013
Hei Helenab,

Varmistaisitko että huoneistojakamolta tuleva yhteys tulee Thomsonin punaiseen WAN porttiin. Huoneistojakamon ja Thomsonin välillä ei saa olla muita laitteita käytössä, esim. reitittimiä tai kytkimiä.

Motorola digiboxi pitää kytkeä ethernet kaapelilla Thomsonin keltaiseen porttiin. Jos sinulla on tässä välissä muita laitteita kytkettynä, niin poista ne käytöstä.

Jos kytkennät ovat oikein, niin kokeile vielä seuraavaa.
- Ota Motorola digiboxista virtajohto irti.
- Paina Thomson palvelureitittimen reset painiketta pohjassa 30 sekuntia (Laitteessa virta päällä).
- Sammuta Thomson ja käynnistä uudelleen.
- Kun internet yhteys on jälleen muodostunut, niin kytke Motorola digiboxin virtajohto takaisin.

Jos ongelma edelleen jatkuu, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.
Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • April 10, 2013
Ei toimi ei. Hienosti te kyllä laskun osaatte ainakin lähettää x) Mä EN soita asiakaspalveluun, se maksaa ihan liikaa. Tehän voitte soittaa mulle? Ja IHAN ilmaseksi? :p Mut mitä teen laskulle, en oo saanu niitä ilmaisia leffoja edes wörkkii, enkä pääse tallennuksia kattomaan..

  • April 11, 2013
Hei Helenab

Valitettavasti en voi välittää soittopyyntöä näin palstan kautta. Meidän Asiakaspalvelumme maksaa normaalin matkapuhelinmaksun/puhelinverkkomaksun. Voit jättää Omien sivujen kautta häiriöilmoituksen Viihteestä, niin me otamme yhteyttä sinuun.