Nyt on ilmennyt sellaisia lyhyitä pätkmisiä kaapeliverkossa meillä täällä merilapissa , voiko johtua esim. näistä pakkasista vai onko kaapeliverkossa jotakin muuta häiriötä aiheuttavaa
Sivu 1 / 1
Jos yhteys pätkii, ensimmäisenä kannattaa tarkistaa, että miten modeemin yhteysvalot reagoivat. Jos yhteys modeemille katkeaa, on vika modeemissa, kaapeleissa, haaroittimessa (jos käytössä), tai Soneran verkossa.
Jos yhteysvaloissa ei tapahdu muutosta katkosten aikana, vika saattaa jäädä laiteympäristöösi. Jos käytössä on WLAN-yhteys, kannattaa yhteyttä kokeilla suoraan verkkokaapelilla.
Jos saat rajattua vikaa siten, ettei se jää omaan laiteympäristöösi, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm). Voit jättää vikailmoituksen myös Omien Sivujen lomakkeen kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Jos yhteysvaloissa ei tapahdu muutosta katkosten aikana, vika saattaa jäädä laiteympäristöösi. Jos käytössä on WLAN-yhteys, kannattaa yhteyttä kokeilla suoraan verkkokaapelilla.
Jos saat rajattua vikaa siten, ettei se jää omaan laiteympäristöösi, kannattaa liittymästä tehdä vikailmoitus Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm). Voit jättää vikailmoituksen myös Omien Sivujen lomakkeen kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.