Skip to main content
Mistä saan lisäpostilaatikolle nopeasti uuden käyttäjätunnuksen ja salasanan hävinneiden tilalle ?(sillä on perheessäni eri käyttäjä kuin pääpostilaatikolla) Yrittäessäni saada uudet tunnukset matkapuhelimeen lisäpostilaatikon s-postiosoitteella vastaus oli, ettei matkapuhelinnumeroa ole talletettu sillä osoitteella. Kirjauduin s- postiasetuksiin omilla pääkäyttäjän tunnuksillani, mutta liitymänhallinnasta en löydä kohtaa, josta näkisin, mitä tietoja olen sinne ilmoittanut lisäpostilaatikkoa varten saatika, että pääsisin tietoja sinne lisäämään tai muuttamaan. Siellä näkyy pelkkä s-postiosoite.
Onko helpointa vain poistaa ko. lisäpostilaatikko ja luoda uusi samalla nimellä?
Uuden salasanan lisäpostilaatikolle saat asiakaspalvelunumerostamme 0200 17000, jos et ole lisännyt lisäpostilaatikon tunnukselle matkapuhelinnumeroa Omilla sivuilla. Salasanan vaihdosta peritään 7,89 euron suuruinen palvelumaksu.

Lisäpostilaatikon tunnukset on alun perin lähetetty liittymän pääpostilaatikkoon. Jos tunnusmaili ei ole tallessa, etkä halua tuota palvelumaksua maksaa, voit toki tehdä niin että poistat kyseisen lisäpostilaatikon liittymästä ja luoda sen tilalle uuden. Nykyinen osoite on kuitenkin tietyn aikaa karanteenissa, joten samaa osoitetta et pääse ainakaan heti luomaan. Lisäpostilaatikoita hallitaan liittymän pääkäyttäjän tunnuksilla, uuden lisäpostilaatikon tunnukset lähetetään liittymän pääpostilaatikkoon.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa