Hei arvoisa soneran väki. Koti TV palvelun idea on kyllä varsin hieno mutta käytännön toteutus on tainnut tapahtua alipalkatulla väellä ja tuloksena onkin täyttä sutta ja -askaa. Olin paljon tyytyväisempi normaaliin digiboksiini ja normaaliin laajakaistaani, enkä tähän Soneran ah niin upeaan ja ylistettyyn Koti Tv palveluun. Kiteytän pointtini kahteen sanaan: EI TOIMI. Netti on hidas, pätkii ja on välillä kokonaan poikki. Kanavat näkyvät max tunnin kerrallaan ja taas saa olla resetoimassa laitteita sekä repimässä piuhoja irti, Videovuokraamon kamaa olemme kyllä vuokrailleet mutta kas kummaa eipä ole yksikään elokuva toiminut näillä laitteilla. Eli mistä me oikein maksamme? En ainakaan itse koe saavani 79€ kuukausimaksulle vastinetta, EN TODELLAKAAN!!
Kaikki asiakaspalvelun vippaskonstit on jo niin loppuunkulutettu ja jonkun tumpelon tyhjäkäynnistä pitäis pulittaa 90 euroa jos vika on omissa laitteissa. Siis mitä veetä!! Soneran vehkeethän tossa tv-tasolla komeilee, että mitäs myytte tommosta peetä joka ei toimi!!!! Nyt sylettää ja pahasti, eli koittakaa oikeesti saada joku roti tohon palveluunne ettei tarvis hakata joka päivä päätä seinään Soneran laitteiden kanssa ja maksaa tyhjästä!! Alkaa tuo Elisa jo houkuttelemaan aikas lailla. Niillä kuulemma laitteet toimii. Luvatuilla nopeuksilla. Pakko heittää loppuun sallittu suomalainen voimasana. PERKELE!!
Mistä oikein maksamme!?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.