Skip to main content
Meillä on sonera tietoturva. Yritimme päivittää sopimuslapun mukana tulleella koodilla uutta f-securen versiota, mutta nyt f-secure ilmoittaa, ettei annettua tilauskoodia voida tunnistaa. Muutakaan koodia meillä ei ole. Varmennusaikaa sanotaan olevan 6 päivää, mistä saan voimassa olevan tietoturvani mukaisen koodin nopeasti käyttööni? Puhelinpalveluun soittamalla todella hankalaa, kun jonotusaika yli 20 min!!!!
Voit tarkistaa Sonera Tietoturva -palvelun lisenssiavaimen Omien Sivujemme kautta seuraavasti:

1. Kirjaudu Omille Sivuille Internet-tunnuksillasi kirjautumissivun kautta.
2. Omille Sivuille kirjautumisen jälkeen, valitse sivulta kohta 'Tietoturva'.
3. Näet avautuneen sivun kautta liittymässäsi käytössä olevat palvelut. Jos olet tilannut aiemmin Sonera Tietoturva -palvelun, näet sivulla palvelun voimassa olevan lisenssiavaimen.

Huomioithan, että Sonera Tietoturva -palvelun lisenssiavainta ei voi käyttää suoraan F-Securen kautta hankitun ohjelmiston asentamiseen tai päivittämiseen. Vaikka Sonera Tietoturva -palvelu perustuukin F-Securen -tietoturva -ohjelmistoon, kyse on erillisistä palveluista. Sonera Tietoturva -ohjelman asennuksessa voi käyttää vain -palvelun omaa asennusohjelmaa.

Sonera Tietoturva -ohjelmisto on päivittymässä lähiaikoina uuteen ohjelmistoversioon. Tämä päivitys latautuu automaattisesti Sonera Tietoturvaohjelmalle, kun päivitys on ajankohtainen. Päivityksestä löytyy lisätietoa tältä sivultamme.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa