Skip to main content
Ei mitään hajua mikä on salasana, ja kun yrittää palauttaa niin tulee viesti: " Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa." vaikka puhelinnumeronikin lukee asiakastiedoissani
Hei teamhyypio,

Salasanan vaihtoon käytettävä matkapuhelinnumero syötetään omilla sivuilla erikseen. Kyuseessä ei siis ole asiakastiedoissasi näkyvä numero. Numero on syötettävä kyseisellä käyttjätunnuksella. Tuo numeron syöttöpaikka löytyy kirjautumalla omille sivuille ja valitsemalla oma laajakaistaliittymä ja Liittymän tietojen alta "Salasana matkapuhelimeesi". Tämä on siis pitänyt tehdä jo aiemmin eikä numeron lisääminen onnistu ellet pääse kirjautumaan kyseisellä tunnuksella Omille sivuille.

Mikäli et ole vielä saanut salasanaa vaihdettua, niin olethan asiakaspalveluumme yhteydessä.
pääsen kirjautumaan omille sivuille, mutta mistään en löydä tuota kohtaa " salasana matkapuhelimeesi". Ainoat linkit ovat:

Tee vikailmoitus
Tee muuttoilmoitus
Lataa Sonera Avustaja
Hei teamhyypio,

Eli kun kirjaudut laajakaistaliittymän tunnuksella Omille sivuille. Esim. Arto Asiakkaan tunnus voisi olla asiaar-33.

Omilla sivuilla pääset näkymään, jossa on laajakaistaliittymäsi ja viihdepalvelu, jos se on tilattuna.

Klikkaamalla laajakaistaliittymää tulee liittymätiedot auki. Hieman alempana löytyy sitten linkit "Vaihda salasana" ja "Salasana matkapuhelimeesi".

Jos sinulla näkyy vain aiemmin mainitsemasi linkit, niin olet kirjautunut Omille sivuille Sonera Tunnuksella, jolla et siis voi syöttää numeroa tuohon kohtaan.

Lähetimme sinulle uuden salasanan tekstiviestillä yhteystiedoissasi näkyvään numeroon. Kokeile siis kirjautua tuolla salasanalla ja laajakaistaliittymäsi pääkäyttäjätunnuksella Omille sivuille.

Vastaa