Skip to main content
Siinäpä se otsikossa.
Yli kymmenen on lukenut tän, mutta ei sitten kiinnostanut vastata ja kertoa?

Mitäpä sitä lähimmäisiä auttamaan.
Tervehdys hevonperä!

Täällä keskustelupalstalla omia tietojaan voi muokata tuosta ylhäältä napista "Omat asetukset". Mikäli tarkoitit jotain yhteystietoja tms, niin nämä onnistuu omien sivujen kautta. Omat sivut palvelusta voi myös tarvittaessa laittaa palvelupyyntöä asiakaspalvelulle, joka pystyy tekemään muutoksia asiakastietoihin.

Selvittikö tämä yhtään asiaa? 🙂
Omia laskutustietoja jne.

Omilla sivuilla pyöriessä on mennyt koko päivä, mutta eipä ole löytynyt, että mistä niitä voipi muuttaa.

Jos sen vielä kertoisit, että mistä niitä voi muuttaa .. kiitos.
Ookoo, tässä tulee ohjetta:

Olethan kirjautunut Omille sivuille Sonera tunnuksella, eli näet siellä laskuarkiston?

Jos et, niin mene kirjautumissivulle. Valitse "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi" ja etene siitä niin pitkälle että olet luonut Sonera tunnuksen. Sen jälkeen mene tunnuksella Omille sivuille.

Kun sinulla on Sonera tunnus, niin valitse ensin se liittymä, minkä laskutustietoja haluat muokata. Liittymän tiedot aukeavat ja siellä aika ylhäällä lukee:

Siirrä maksupäivää | Laskutustiedot | Laskuarkisto

Valitse laskutustiedot, niin homma pelittää. :)

Toinen vaihtoehto on valita oikealta ylhäältä ihmissymboli, sitä kautta voi muokata sekä laskutus- että asiakastietoja.

Onnistuihan?
Ovelasti piilotettu..

Nyt löysin eka kerran, että pitää klikata sitä tekstiä kun on laitettu vielä saman väriseksi kun kaikki muut jutut, niin sitä ei erottanut, että pitää klikata.

Etsin sitä koko päivän ... oli hyvin piilotettu!

Palaan astialle, jos en pääse nyt mihinkään, mutta löyty sentän se kirjautuminen.

On muuten paskimmin hoidetut asiat soneralla mitä olen mihinkään firmaan _koskaan_ törmännyt.
Jos se siis on tavoitteena, niin hyvin olette onnistuneet 🙂
Juu nyt pääsin sinne, mutta omia tietoja en saanut muutettua. Laskutuksen sentään sain muutettua.
Ne osoittaa eri paikkoihin nuo.

Sitten kirjauduin samaan aikaan omille sivuille laskutukseen ja omille sivuille missä on omat sivut, niin
se heitti minut pihalle omilta sivuilta. (arvaa kummalta .. hehheh) noh tuolta laskutuksen puolelta ja alkoi ilmoittelemaan, että ei ole oikeuksia hallinnoida omia sivuja 🙂 🙂 :)

Muutenkin olen huomannut, että silloin yrityksen kotisivuissa on jotain pahasti vialla, jos googlen kautta hakemalla löytää nopeammin oikean paikan mihin on menossa, kuin firman omilta sivuilta 😃 ..
Teillä on juuri sellaiset sivut. .. :)

2,5 viikkoa tässä on asiaa nyt selvitetty... ehkäpä, ehkäpä, muutama viikko vielä ja asia on jo hoidettu. Olen jättänyt yhteydenottopyyntöjä, että olisin alkuun saanut edes tunnukset, joita ette lähettäneet. Osoitteet olivat päin honkia. Laskutus oli kirjattu väärin. Jätä soittopyyntö nappinne ilmoitti, että teitä ei asiakkaiden soittopyynnöt paljon kiinnosta, että palataan asiaan keväämmällä. Tänne ei voinut jättää mitään viestiä ilman tunnuksia ja tunnuksia ei saanut mistään.

Enää pitäisi saada korjattua tiedot kohdilleen.

Ensimmäinen asiakasvittuilija iski tietenkin luurin korvaan, kun yritin kysyä, että miksi teihin ei saa yhteyttä netissä ja voitteko toimittaa informaatiota eteenpäin, koska asia ei etene yhteydenottopyynnöistä huolimatta. Asiakaspalvelija kieltäytyi toimittamasta tietoa eteenpäin ja kun tiedustelin, että miksi (normaalissa yrityksessä ongelmakohdista toimitetaan tietoa ylöspäin) niin iski luurin korvaan.

Seuraava asiakaspalvelija olikin sitten järjissään ja toimitti minulle tunnukset.

Noh enää pitää saada nuo tiedot kohdilleen.

Jatketaan harjoituksia!
Kiitos kattavasta palautteestasi, tätä kautta viedään toki eteenpäin!

Jos syystä tai toisesta et saa näitä tietoja korjattua, saa meihin netin kautta yhteyttä privaatisti Sonera Facebookissa ja Twitterissä, sekä Omilla Sivuilla Chatissä. Ja kaikissa autetaan mielellään :)

Aurinkoista syksynjatkoa sinne!
Juu väärinhän noi omat tiedot on eikä niitä pääse muuttamaan, mutta samapa tuo kai on kunhan laskutusosoite on oikea.

Mutta kun kaikki muukin teillä on rempallaan, Niin ..
Nyt kun jotain selkeästi jäi vielä rempalleen, niin laitetaan ne toki kuntoon. Tähän palstalle ei henkilötietoja kannata laittaa, mutta Niinamarin ohjeilla saat kyllä meiihn yhteyden niin on sitten tiedotkin kohdillaan. 🙂

Vastaa