Skip to main content

Mistä yhteys asiakaspalveluun laajakaista-asioissa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei!

Haluaisin nyt pyhien aikaan jättää palvelupyynnön laajakaistapalveluun ja sähköpostilaatikkoihin liittyvästä asiasta.

Miten saan tämän tehtyä kun sekä palvelupyyntölomake että ajanvaraus laajakaistapalveluihin liittyen ovat poissa käytössä?

Kiitos avusta!

Fredrik

1 kommentti

  • April 24, 2014
Hei Fredrik,

Minkälaista palvelupyyntöä olisit halunnut laittaa? Halusitko tehdä jotain muutoksia sähköpostiin?

Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin katsotaan josko voisimme tätä kautta auttaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.