Hei!
Haluaisin nyt pyhien aikaan jättää palvelupyynnön laajakaistapalveluun ja sähköpostilaatikkoihin liittyvästä asiasta.
Miten saan tämän tehtyä kun sekä palvelupyyntölomake että ajanvaraus laajakaistapalveluihin liittyen ovat poissa käytössä?
Kiitos avusta!
Fredrik
Sivu 1 / 1
Hei Fredrik,
Minkälaista palvelupyyntöä olisit halunnut laittaa? Halusitko tehdä jotain muutoksia sähköpostiin?
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin katsotaan josko voisimme tätä kautta auttaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Minkälaista palvelupyyntöä olisit halunnut laittaa? Halusitko tehdä jotain muutoksia sähköpostiin?
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin katsotaan josko voisimme tätä kautta auttaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.