Olen ollut useamman vuoden Soneran laajakaista asiakas,miksi vain uudet asiakkaat saavat kaikenlaisia etuja,miksi ei vanhoille anneta vaikka jokin Bonus ,liittyen vaikka asikassuhteen pituuteen tms. esim .joku könttäsumma alennusta vaikka joulukuun laskussa,tai yksi vapaakuukausi valinnan mukaan?Mietin mitä hyötyä asiakasuskollisuudesta on kun sitä ei noteerata?
Sivu 1 / 1
Vanhoille asiakkaille on kyllä olemassa omia tarjouksia. Yleensä nämä tarjoukset edellyttävät esimerkiksi nopeudennostoa. Kaikki tarjoukset edellyttävät 18 kuukauden määräaikaisen sopimuksen tekemistä.
Jos haluat selvittää, millaisia kampanjoita sinun liittymässäsi voidaan hyödyntää, kannattaa sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa, mihin tarjouksiin olet oikeutettu. Asiakaspalveluumme voit jättää yhteydenottopyynnön Omien sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Jos haluat selvittää, millaisia kampanjoita sinun liittymässäsi voidaan hyödyntää, kannattaa sinun ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa, mihin tarjouksiin olet oikeutettu. Asiakaspalveluumme voit jättää yhteydenottopyynnön Omien sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Ei mitään hyötyä!!.... Itse olen ollut pitkän aikaa Soneran asiakkaana n.10v. Soneralla ei ole ollut tapana millään lailla "palkita" meitä vanhoja asiakkaita, mielummin päinvastoin. yksi esimerkki tapaus: Sonera pudotti laajakaista liittymien hintoja, mutta eipä pudonnut vanhoilta asiakkailta (ellei itse älynnyt pyytää) eikä tuo ole ainoa tapaus...
Muutenkin Soneran palvelu taso verrattuna muihin on huomattavasti heikompi/jäänyt jälkeen. Suosittelen Äänestämään "jaloilla", jotkut ovat sen jo aloittaneet (vanha uutinen)
http://www.talouselama.fi/uutiset/article311058.ece . Minkähän takia esim. toi uutisessa mainittu yritys on pystynyt pitämään/hankkimaan uusia asiakkaita; ei tarvitse kauaa miettiä tuohon syytä..
Muutenkin Soneran palvelu taso verrattuna muihin on huomattavasti heikompi/jäänyt jälkeen. Suosittelen Äänestämään "jaloilla", jotkut ovat sen jo aloittaneet (vanha uutinen)
http://www.talouselama.fi/uutiset/article311058.ece . Minkähän takia esim. toi uutisessa mainittu yritys on pystynyt pitämään/hankkimaan uusia asiakkaita; ei tarvitse kauaa miettiä tuohon syytä..
oku kirjoitti: yksi esimerkki tapaus: Sonera pudotti laajakaista liittymien hintoja, mutta eipä pudonnut vanhoilta asiakkailta (ellei itse älynnyt pyytää) eikä tuo ole ainoa tapaus...
Kyseessä on ilmeisesti ollut 2007 keväällä tapahtunut tarjoomauudistus, jolloin palveluihin ja hintoihin tehtiin muutoksia. Asiasta tiedotettiin kaikkia asiakkaitamme ja viestissä oli myös ohjeet, kuinka liittymän palvelut saa päivitettyä uuteen palvelutarjoomaan.
Muutos ei ollut siis automaattinen, vaan se edellytti joko muutostilauksen liittymään tai yhteydenoton asiakaspalveluumme, jolloin siirto uuteen palvelutarjoomaan voitiin tehdä manuaalisesti. Uudet tilaukset kuuluivat automaattisesti uuden palvelutarjooman piiriin.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.