Mitä etuja vanhoille asiakkaille?
Olen ollut useamman vuoden Soneran laajakaista asiakas,miksi vain uudet asiakkaat saavat kaikenlaisia etuja,miksi ei vanhoille anneta vaikka jokin Bonus ,liittyen vaikka asikassuhteen pituuteen tms. esim .joku könttäsumma alennusta vaikka joulukuun laskussa,tai yksi vapaakuukausi valinnan mukaan?Mietin mitä hyötyä asiakasuskollisuudesta on kun sitä ei noteerata?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.