Skip to main content

Mitä laskutustietoja MS-sovellukseen? Miksi?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Mistä olisi aidosti hyötyä? Mitä tietoa laskutuksesta pitäisi olla?

5 kommenttia

  • March 5, 2012
Minun mielenkiinnon täyttämiseen riittäisi ihan edellisten kuukausien laskun loppusummat, vaikkakin harvoin ainakaan itselläni menee pakettien yli tuo käyttö...

  • March 5, 2012
Itse taas kaipaisin vähän tarkempaa puheluerittelyä. Lähinnä kohtiin erikoishintaiset tekstiviestit ja palvelupuhelut. Montako tekstiviestiä, kenties ulkomailla lähetettyjä? Kuinka pitkään olen johonkin palvelunumeroon puhunut?

  • March 5, 2012
Laskutustiedot erittelyineen, maksuhistoria muutaman edellisen laskun osalta.

  • March 6, 2012
Kappalemäärät ja muutaman edellisen laskun loppusumma.

  • July 1, 2012
Liittyy laskutukseen. Mahdollisen lipukkeen lataamisen näkyminen palvelussa. Käsitykseni on ettei se näy edes Omilla Sivuilla. Ilmeisesti sen näkee vasta kun lasku on muodostunut.