Skip to main content

Mitä tässä on eroa?

  • December 11, 2014
  • 0 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Sonera Finlandin toimihenkilöt menevät viiden päivän lakkoon huomenna. Lakko keskeyttää Soneran puhelimien ja laajakaistojen asiakaspalvelut.

Lakko pysäyttää Soneran puhelimiin ja laajakaistoihin liittyvät asiakaspalvelut. Asiakkaille ei avata uusia liittymiä, vikapuheluihin ei vastata, vikoja ei korjata.

Paavo Lipposen sanoin: So what? Eihän tässä asiakkaan kannalta ole paljonkaan eroa. ;-)

Onnea kuitenkin työtaisteluun. Sonera tekee sikana voittoa ja irtisanoo siitä huolimatta.