Skip to main content
kysymys:

noin 2 vko sitten huomasin nettiyhteyden olevan poikki, 1 pv meni ja yhteys tuli takaisin. Tämän jälkeen nettiyhteyden nopeus on tiputettu. Onko mahdollista jotenkin ottaa yhteyttä soneraan? Siis ihan jokin asiasta vastaava omalla nimellä esittäytyvä työntekijä?

Vai voidaanko me vain keskustella "soneran asiantuntijan" kanssa näin nimettömästi. Minulle saa ihan soittaa ja tulla kotiin kahville kokeilemaan miten nettiyhteys tökkii.

Kiitos!
Suosittelen ensimmäisenä tutustumaan Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyviin ohjeisiin.

Voit olla yhteydessä myös Omien Sivujen palvelupyyntölomakkeen kautta, jolloin otamme sinuun yhteyttä niin pian kuin mahdollista.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa