Miten korjata kun Soneran mokkula "heittää pyyhkeen kehään" kesken kaiken? Yhtäkkiä jokin sivu ei aukea tai jokin lataus keskeytyy kokonaan.Kesken pankkiasioiden tulee ilmoitus :"Sivua ei löydy" ja pankkisivu häipyy hevon per...seen.
Mobile Partner ilmoittaa verkkoyhteyden olevan OK ,mutta nopeusmittarit näyttää nollaa. Ei ole mitään tietoo millonka taas alkaa pelittämään ,viiden minuutin vai tunnin päästä? Vai huomenna? Ei kulje bitin bittiä mihinkään suuntaan Kuukausimaksu vaan juoksee kaiken aikaa.
Onko ainut korjausmenetelmä vaihtaa operaattoria? Ei niitä muitakaan kovin kehuta palstoilla ,mikä olisi paras?
Kuluttajaneuvoja ilmoitti jo että voin irtisanoa ,vaikka on 24 kk sopimus.
Sivu 1 / 1
Oletko kokeillut asentaa mokkulan ohjelmistoa uudelleen tai päivittää sitä? Jos et, kannattanee tätä kokeilla.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Oletko kokeillut asentaa mokkulan ohjelmistoa uudelleen tai päivittää sitä? Jos et, kannattanee tätä kokeilla.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Kyllä useaan kertaankin.Ei auta.Miten se voi alkaa taas itsestään toimimaan katkon jälkeen vaikka ei tee mitään?
Tällä palstalla vastattiin aikaisemmin ,että kännykkäliikenne menee mokkulan edelle ja mokkula toimii sillä nopeudella kun kaistaa riittää kun valitin sen hitaudesta.Eikö siis toisinaan riitä kaistaa lainkaan? Eikö mokkulan yhteys tulisi toimia ilman mitään kokeiluja tai temppuja? Minähän maksan juuri siitä että se toimisi.
Voit tiedustella vikapalvelustamme, onko alueellasi tiedossa olevaa ongelmaa 3g-yhteyksissä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hehheh, vai vikapalvelusta!
Tiedossahan on selvä ongelma, sen nimi on Sonera.
Kuluttajaneuvoja kertoi keskustelleensa Ongelman kanssa ja kertoi että 24 kk sopimuksen voi irtisanoa toimimattomuuden vuoksi.Mutta mitä sen jälkeen, ettei joudu ojasta allikkoon?
Tiedossahan on selvä ongelma, sen nimi on Sonera.
Kuluttajaneuvoja kertoi keskustelleensa Ongelman kanssa ja kertoi että 24 kk sopimuksen voi irtisanoa toimimattomuuden vuoksi.Mutta mitä sen jälkeen, ettei joudu ojasta allikkoon?
Ei ne puhelutkaan ole ilmaisia, joten lasku Soneralle puheluista ja turhaan kulutetusta ajasta. Jospa Sonera rupeaisi palkkaamaan henkilökuntaa lisää ongelmiaan ratkomaan.
Kilometritehtaallehan Sonera on laittanut porukkaa ja odottaa että viat meni mukana.
Kilometritehtaallehan Sonera on laittanut porukkaa ja odottaa että viat meni mukana.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.