Ongelma: sonera laajakaistayhteys, joka on tominut 2.5 vuotta hyvin (hallehujaa) on rykinyt reilu 2 viikkoa ja eikä siis vaan rykinyt vaan ollut täysin poikki.
Ratkaisu: kaikki yritykset ja soitot, ilmoitukset jne,
Vastaus: 5 päivän päästä ehkä toimii ja sit maksaa 99 euroa.
Haloo!!
Sivu 1 / 1
"verkkosivu ei ole käytettävissä"
joten kysymme mistä me maksamme ja mihin voi laittaa korvausvaateet
laittakkaa palaute puhelimeen koska, netti _saattaa_ olla nurin
joten kysymme mistä me maksamme ja mihin voi laittaa korvausvaateet
laittakkaa palaute puhelimeen koska, netti _saattaa_ olla nurin
Tiedättekste miltä tuntuu kun kuuntelee vaikka youtubesta 3.5 min biisiä. Ok, hyvältä D Mut miltä se tuntuu kun se loppuu kesken kaiken 2min kohdalla.
Huoh, pitääks tälläsesta piinasta maksaa jotain???
ps. Avustaaks toi Sonera Avustaja!? Asia ok Avustajan vihree palaa, mitään ei tapahdu täällä. Mitä vee..
ps2. Nyt on siis verkkopiuha kii ja ei auta. Aiemmin tietty langaton 2.5v! Te (sonera) teitte jotain ja ei taida kiinnostaa.
Huoh, pitääks tälläsesta piinasta maksaa jotain???
ps. Avustaaks toi Sonera Avustaja!? Asia ok Avustajan vihree palaa, mitään ei tapahdu täällä. Mitä vee..
ps2. Nyt on siis verkkopiuha kii ja ei auta. Aiemmin tietty langaton 2.5v! Te (sonera) teitte jotain ja ei taida kiinnostaa.
Hei teija66,
Pätkivissä vioissa korjausaika on 5 arkityöpäivää ja 99 euron maksu voi aiheutua ainoastaan jos ongelma johtuu omista laitteistasi. Olit kuitenkin vikailmoituksen tehnyt 17.2 ja ongelma on verkon puolelta sen jälkeen korjattu 21.2 ?
Vilkaisin yhteyttäsi myös tältä hetkeltä eikä pätkimistä modeemin ja verkon välissä näy? Toimiiko Viihdepalvelu normaalisti? Jos viihde toimii, on internetyhteys kunnossa modeemissa ja ongelma rajoittunee mahdollisesti tietokoneeseesi.
teija66 kirjoitti: Vastaus: 5 päivän päästä ehkä toimii ja sit maksaa 99 euroa.
Pätkivissä vioissa korjausaika on 5 arkityöpäivää ja 99 euron maksu voi aiheutua ainoastaan jos ongelma johtuu omista laitteistasi. Olit kuitenkin vikailmoituksen tehnyt 17.2 ja ongelma on verkon puolelta sen jälkeen korjattu 21.2 ?
Vilkaisin yhteyttäsi myös tältä hetkeltä eikä pätkimistä modeemin ja verkon välissä näy? Toimiiko Viihdepalvelu normaalisti? Jos viihde toimii, on internetyhteys kunnossa modeemissa ja ongelma rajoittunee mahdollisesti tietokoneeseesi.
NO niin täällä taas. :(
Ja sama ongelma kuin helmikuussa. Netti ei skulaa ja telkkarikin pätkii. Hieno homma.
Mainittakoon, että viimeks viikkojen Soneran vetkuttelujen (Soneran palaute: mm. nyt on korjattu, kaikki toimii. Teidän piuhossa / läppärissä vika, vioitteko testata sillä ja sillä jutulla yms...) vaihdettiin vihdoin päätelaite ja yhteys alkoi toimimaan samantien kun töpsöli laitettiin seinään. Korvaukseks saatiin kuukaudeks joku kanavapaketti jota ei muutenkaan katsottais. Loistavaa (vois melkein naurattaa!).. , mut oltiin siis kiltteinä maksajina tyytyväisiä et telsu ja netti pelas.
Nyt ollaan samassa tilanteessa ja kaikki on ok Soneran puolella eli "vika on korjattu" viestiä pukkaa. Mut netti pykii ja tahti iltaa kohti senkun kiihtyy (yhdistetään...). Mitäs seuraavaks Sonera. Emme ymmärtääkseni maksa tästä "palvelusta" (sonera viihde, netti, pari puhelinta).
Pitäis pistää yhteys kokonaan poikki vai löytyyks vielä joku vaihtoehto. Vai "korjaatteko" taas pari ts 5 päivää!
ps. nyt odotetaan jännityksellä et saadaaks tää purkaus lähtemään. Ja nyt ei olla langattomalla liikenteessä.. jostain syystä. Btw, piuhallakin pätkii eli siihen ei kannata vedota.
Ja sama ongelma kuin helmikuussa. Netti ei skulaa ja telkkarikin pätkii. Hieno homma.
Mainittakoon, että viimeks viikkojen Soneran vetkuttelujen (Soneran palaute: mm. nyt on korjattu, kaikki toimii. Teidän piuhossa / läppärissä vika, vioitteko testata sillä ja sillä jutulla yms...) vaihdettiin vihdoin päätelaite ja yhteys alkoi toimimaan samantien kun töpsöli laitettiin seinään. Korvaukseks saatiin kuukaudeks joku kanavapaketti jota ei muutenkaan katsottais. Loistavaa (vois melkein naurattaa!).. , mut oltiin siis kiltteinä maksajina tyytyväisiä et telsu ja netti pelas.
Nyt ollaan samassa tilanteessa ja kaikki on ok Soneran puolella eli "vika on korjattu" viestiä pukkaa. Mut netti pykii ja tahti iltaa kohti senkun kiihtyy (yhdistetään...). Mitäs seuraavaks Sonera. Emme ymmärtääkseni maksa tästä "palvelusta" (sonera viihde, netti, pari puhelinta).
Pitäis pistää yhteys kokonaan poikki vai löytyyks vielä joku vaihtoehto. Vai "korjaatteko" taas pari ts 5 päivää!
ps. nyt odotetaan jännityksellä et saadaaks tää purkaus lähtemään. Ja nyt ei olla langattomalla liikenteessä.. jostain syystä. Btw, piuhallakin pätkii eli siihen ei kannata vedota.
Moi teija66,
Tälläkin hetkellä näyttäisi tilanne ihan samalta eli yhteydet pelaa ja katkoksia ei modeemin ja verkon välillä ole. Esiintyykö katkomista nyt useammalla koneella ja sonera viihteessä yhtäaikaa? Sonera Viihteen digiboksi on myös kytketty suoraan kaapelilla kiinni Intenon palvelureitittimeesi? Ongelman korjaamisesta tekee tässä tapauksessa vaikeaa nimenomaan se, että liittymän toiminnassa ei näy mitään vikaa (jota voisimme täältä silloin korjata)
Aiempi vikailmoituksesi on tosiaan jo kuitattu valmiiksi koska vikaa verkosta ei ole löytynyt. Jos ongelma kuitenkin sinulla yhä jatkuu (tietokoneella että viihdepalvelussa) niin suosittelisin tekemään asiasta vielä uuden vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää helpoiten palvelupyynnöllä omien sivujen kautta. Jätän tietoihisi valmiiksi maininnan jo aiemmasta helmikuun ongelmistasi sekä laitevaihdosta.
Tälläkin hetkellä näyttäisi tilanne ihan samalta eli yhteydet pelaa ja katkoksia ei modeemin ja verkon välillä ole. Esiintyykö katkomista nyt useammalla koneella ja sonera viihteessä yhtäaikaa? Sonera Viihteen digiboksi on myös kytketty suoraan kaapelilla kiinni Intenon palvelureitittimeesi? Ongelman korjaamisesta tekee tässä tapauksessa vaikeaa nimenomaan se, että liittymän toiminnassa ei näy mitään vikaa (jota voisimme täältä silloin korjata)
Aiempi vikailmoituksesi on tosiaan jo kuitattu valmiiksi koska vikaa verkosta ei ole löytynyt. Jos ongelma kuitenkin sinulla yhä jatkuu (tietokoneella että viihdepalvelussa) niin suosittelisin tekemään asiasta vielä uuden vikailmoituksen. Vikailmoituksen voit jättää helpoiten palvelupyynnöllä omien sivujen kautta. Jätän tietoihisi valmiiksi maininnan jo aiemmasta helmikuun ongelmistasi sekä laitevaihdosta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.