Mitähän tällä kertaa!!!
Tuli tänään soneralta 168e laskun maksumuistutus, olin yhteydessä soneraa pari päivää sit lasku asioissa, silloin sanottii ettei siellä ole kuin reilun 100e lasku johon sain eräpäivän marraskuulle ja nyt tuli muistutus laskusta mikä ei voi edes pitää paikkaansa koska laskuja ei ole kun tuo yksi rästis. Ja tässä maksu muistutuksessa ei edes kerrota mistä tuo summa oisi kertynyt. En näe enää muuta vaihtoehtoa kun ottaa yhteyden kuluttajaasiamieheen en jaksa enää tätä touhua..
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.