Skip to main content

Miten asiakaspalvelusta voi varata aikoja?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Joku fiksu on keksinyt että täytyy valita erikseen, mitä asia koskee.... Mutta kun haluan asiakaspalvelijan, joka vastaa minulle matkapuhelimista, laajakaistasta ja laskutuksesta. Ei, en halua montaa eri soittoa. Yritin käydä Soneran putiikissa Isossa Omenassa, mutta puolessa tunnissa siellä ei vapaata myyjää löytynyt ja tuntia en viitsi jonottaa. Saako sieltä esim. myyjän paikalle jotenkin? Tuntuu, että tällä hetkellä Soneran idea on säheltää jotain ja asiakas saa sitten korjata.

2 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • July 15, 2013
Ongelma on siinä, että kaikilla mainitsemillasi osastoilla on oma henkilöstönsä. Osa kyllä hanskaa sujuvasti useamman alueen, mutta et oikein muuta voi kuin varata ajan jollekin osastolle ja pitää peukut pystyssä.

  • July 16, 2013
Hei Frodo!

Kuten kjns jo ehtikin kommentoida, niin jokaisella aluella on omat osaajat. Näin varmistetaan että pääset juttelemaan asiantuntijan kanssa kun sinulle soitetaan. Tarvittaessa voidaan sitten jättää puolestasi uutta soittopyyntöä esimerkiksi matkapuhelinpuolelle kun laajakaista-asia on hoidettu kuntoon. :)