Skip to main content

Miten Huawei 1762a saa natin open tilaan?

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Moi,

pelaan Xbox 360 livessä haloa ja yritän mennä samaan peliin veljeni kanssa, hänellä on Nat open tilassa.

Kun yritän päästä samaan Partyyn veljeni kanssa Xbox ilmoittaa että Nat on päällä. Miten sen saa pois tästä mokkulasta? Eihän edes nattia pitäisi olla edes mokkulassa?

5 kommenttia

  • January 13, 2010
Mokkulassa ei ole nat käytössä, vaan ip-osoite tulee dynaamisesti suoraan dhcp-palvelimelta. Ongelma lienee nyt jossain muussa asetuksessa tai pelipalvelimen säännöissä.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

  • January 13, 2010
Pelipalvelimen asetuksista se ei ole kiinni koska sain pelaamaan sen natittomassa tilassa kotonani. Eri tietokoneella kylläkin...

Veljelläni se Halon kautta ilmoittaa että se on Moderate tilassa.

Saako sitä säädettyä siis Windowsin kautta. Upnp kohtaan esim raksi??

  • January 18, 2010
Voi olla että tietokoneellasi olevaan palomuuriin täytyy avata portteja, jotta yhteys pelipalvelimeen toimii. Googlettamalla voit selvittää, mitä portteja palomuuriin täytyy avata. Jos käytössäsi on Sonera Tietoturva, löydät ohjeet porttien avaamiseen Ohjeet ja vinkit -sivulta.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

  • January 22, 2010
Kaikki palomuurit on pois käytöstä eli on avoin yhteys. Toivon kattavaa vastausta mikä voi Natin pistää päälle mokkulassa missä NATTia ei edes ole??

  • January 23, 2010
Loilax kirjoitti:
Kaikki palomuurit on pois käytöstä eli on avoin yhteys. Toivon kattavaa vastausta mikä voi Natin pistää päälle mokkulassa missä NATTia ei edes ole??


katsoppas Täältä, josko olis apuja asiaan.

-shadows-