Sain kesäkuun puolella kirjeen Soneralta, jossa kerrottiin nettini nopeuden nousevan 2M-> 8M, 1.7.2010 alkaen. Samalla KK-hinta laskisi + KAIKKI vanhan liittymäni muut ominaisuudet pysyvät muuttumattomana.
Noh, pian on sitten kulunut noin kuukausi jo siitä, että asennuksen olisi pitänyt tapahtua ja edelleen sitten ollaan vanhalla liittymänopeudella matkassa.
Kysynkin nyt, miten kauan vielä pitää odotella enne kun se luvattu nopeus 8M alkaa reaalisoitua?
Sivu 1 / 1
Asia on otettu hoitoon lähettämäsi palvelupyynnön perusteella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti: Asia on otettu hoitoon lähettämäsi palvelupyynnön perusteella.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Moikka Tapio,
OK.
Netti meni tänään alas ja jälleen kerran resetoin koko systeemin. Tarkistin, että josko olisi nettinopeus noussut (OMAT SIVUT) palvelusta ja siellä näkyi 8M/1M. HYVÄ!
MUTTA, sitten katsoin palveluita joita liittymällä oli. Siellä näytti KUITENKIN tapahtuneen muutos, jota Sonera ei sanonut tapahtuvan nopeuden noston yhteydessä.
Kirjeessä jonka sain LUVATTIIN kaikkien muiden liittymäominaisuuksien pysyvät muuttumattomana; vain nopeus nousisi ja hinta laskisi. TOISIN KÄVI. Ennen siis ennen nopeuden nostoa liittymääni kuului 9 postilaatikkoa NYT MÄÄRÄ LASKI viiteen. Siis yksi pääkäyttäjä ja neljä muuta postilaatikkoa. Siellä näytti myös ollevan nyt yksi maksullinen lisäpostilaatikko ilmestyneen palveluihin! (yksi kuudesta laatikosta siis oli muutettu maksulliseksi) Mistä näitä maksullisia palveluita palveluihin oikein tulee ilman, että asiakas tilaa itse? Poistin yhden postilaatikoista välittömästi ja nyt siis siellä on vain yksi pääkäyttäjän laatikko ja neljä muuta.
Pidän kuitenkin yhteyden 8M:ssa... se yksi tuhoamani laatikko ei ollut mitään kovin tärkeää; vain yksi kouluprojekti pitkän ajan takaa...
Periaatteessa kuitenkin Sonera antoi jotain ja meni sitten muuttamaan muutakin siinä sivussa ilman, että tuosta olisi tullut selkeä tieto asiakkaalle. Miksi näin ?! Olisiko mahdollista saada ne 9 laatikkoa takaisin myös tähän 8M:n liittymään ilman, että joutuu maksamaan lisää?
ADSL-liittymäsi nopeus ja hinta on muuttunut eilen. Liittymässäsi on jostain syystä ollut vanha palvelutarjooma jossa pystyi olemaan maksimissaan 9 maksutonta lisäpostilaatikkoa. Nykyään laajakaistaliittymissä voi ilman lisämaksua olla 4 lisäpostilaatikkoa ja lisää maksullisina. Uudet liittymät ovat olleet 4:llä lisäpostilaatikolla huhtikuusta 2007 alkaen ja lähes kaikki sitä vanhemmat liittymät on muutettu nykyiselle palvelutarjoomalle viime vuonna. Liittymäsi olisi pitänyt olla nykyisellä palvelupaketilla jo helmikuun 2009 alusta, mutta muutos tapahtui nopeuden noston ja uuden hinnoittelun myötä vasta eilen.
Liittymän palvelupakettia ja hinnoittelua ei pysty räätälöimään, joten ilman lisämaksua sähköpostiosoitteita on viisi eli pääpostilaatikko ja neljä lisäpostilaatikkoa. Pahoittelen että asia lisäpostilaatikoiden kanssa meni kertomallasi tavalla. Luulen että kymmenien tuhansien autommaattiseen nopeuden nostoon kuuluvien liittymien joukossa oli yksittäisiä liittymiä joissa oli vielä useampi kuin 4 maksutonta lisäpostilaatikkoa ja tähän tilanteeseen ei oltu varauduttu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Liittymän palvelupakettia ja hinnoittelua ei pysty räätälöimään, joten ilman lisämaksua sähköpostiosoitteita on viisi eli pääpostilaatikko ja neljä lisäpostilaatikkoa. Pahoittelen että asia lisäpostilaatikoiden kanssa meni kertomallasi tavalla. Luulen että kymmenien tuhansien autommaattiseen nopeuden nostoon kuuluvien liittymien joukossa oli yksittäisiä liittymiä joissa oli vielä useampi kuin 4 maksutonta lisäpostilaatikkoa ja tähän tilanteeseen ei oltu varauduttu.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.