Hei
Olen hiukan huolissani siitä, että kehitysideoita kyllä kerätään ja ilmoitetaan myös , että ne on viety eteenpäin - mutta milloin tapahtuu jotain konkreettista asian tiimoilta? Eli milloin uusia ominaisuuksia olisi odotettavissa? Koti TV palvelun taso ja käytettävyys on todella heikko verrattuna kilpailijaan.
Miten koti tv:n kehitystyö etenee?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.