Skip to main content

Miten koti tv:n kehitystyö etenee?

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei

Olen hiukan huolissani siitä, että kehitysideoita kyllä kerätään ja ilmoitetaan myös , että ne on viety eteenpäin - mutta milloin tapahtuu jotain konkreettista asian tiimoilta? Eli milloin uusia ominaisuuksia olisi odotettavissa? Koti TV palvelun taso ja käytettävyys on todella heikko verrattuna kilpailijaan.

4 kommenttia

  • September 15, 2011
Olen myös toivonut Soneralta avoimuutta KotiTV:n kehitystyöstä. Kun asiakkaat tietäisivät että mitä ja milloin on tulossa seuraavassa päivityksessä, niin varmasti myös negatiivista palautetta asiakkailta tulisi vähemmän.

  • September 15, 2011
Minä olen aivan samaa mieltä.
Vaikkapa tällä palstalla olisi yksi threadi että mitä korjataan ja mitä uudistuksia tulee seuraavan ohjelmistoon. Ja aikataulu arvio.

Antaisi pientä toivoa että tämä KotiTv lähtisi joskus toimimaan.

  • September 16, 2011
Pistin näistä ideoista erillisen palautteen eteenpäin.

  • September 20, 2011
Veikko kirjoitti:
Pistin näistä ideoista erillisen palautteen eteenpäin.


Hienoa! Kiitos! :)