Heippa nörtit. On jotenkin uuvuttavaa yrittää saada yhteys tänne soneraan.
Montako salasanaa ym siinä tarvitsee jos haluaa kommentoida laskua joka tulee vääränä.
Onko joka osiolle oltava omansa? t. Asiakas 3000699313
Sivu 1 / 1
Aivan ensimmäiseksi kannattaa katsoa, löydätkö kysymykseesi valmiin vastauksen laskutussivumme kautta.
Jos kysymyksesi koskee laskun loppusummaa, kannattaa myös käydä läpi laskun mukana oleva erittelyosasa, jossa on eritelty mistä tuotteista ja miltä ajalta laskulla on veloitettu. Tämä voi monesti selventää asiaa.
Voit lähettää laskusta kysymyksen asiakaspalveluumme Omien Sivujemme kautta löytyvän 'Lähetä viesti asiakaspalveluun' -linkin kautta, jos asia ei selvinnyt edelle neuvotuilla ohjeilla. Omille Sivuille kirjautumiseen tarvitset laajakaista -liittymän käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotka olemme lähettäneet liittymän avauksen aikoihin.
Voit myös olla asiasta puhelimitse yhteydessä asiakaspalvelumme 0200 17000 (pvm/mpm) numeroon.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos kysymyksesi koskee laskun loppusummaa, kannattaa myös käydä läpi laskun mukana oleva erittelyosasa, jossa on eritelty mistä tuotteista ja miltä ajalta laskulla on veloitettu. Tämä voi monesti selventää asiaa.
Voit lähettää laskusta kysymyksen asiakaspalveluumme Omien Sivujemme kautta löytyvän 'Lähetä viesti asiakaspalveluun' -linkin kautta, jos asia ei selvinnyt edelle neuvotuilla ohjeilla. Omille Sivuille kirjautumiseen tarvitset laajakaista -liittymän käyttäjätunnuksen ja salasanan, jotka olemme lähettäneet liittymän avauksen aikoihin.
Voit myös olla asiasta puhelimitse yhteydessä asiakaspalvelumme 0200 17000 (pvm/mpm) numeroon.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.