Skip to main content
Jätin viikko sitten soittopyynnön jälleen kerran laskutuksestani.
Rahoitustiliäni oli toistuvien laskutusvirheiden jälkeen veloitettu kahteen kertaan, yhteensä 36 e. Minulle ei tullut mitään viestiä kyseisistä veloituksista. Eikä tietoa kuka ne oli tehnyt ja kenellä olisi siihen edes oikeus!
En ole saanut vastausta saati yhteyttä asiakaspalveluun pyynnöstä huolimatta.
Tämä on uskomatonta palvelua!!

Tällä päivämäärällä olen maksanut loppuvelkani rahoitukseen , vähentäen siitä kyseiset ilman lupaani tehdyt nostot.

En aio koskaan enää erehtyä Soneran asiakkaaksi ja jos minusta riippuu, niin ei myöskään kukaan perheestäni tai lähipiiristäni. Nämä kaksi kertaa asiakkaana riittävät minulle, kun eivät laskut tule oikein ja ajoissa. Saati siinä muodossa kuin ne ovat tilattuja.
Lisämaksuja osataan kyllä omista virheistä periä.

Toivottavasti saan PIAN viikko sitten pyytämäni soiton asiakaspalvelusta henkilöltä, joka tietää myös jotakin asiasta.
Hei Tablettina,


Laskutusasia on vielä selvityksessä täällä meidän päässämme, joten sinuun ollaan yhteydessä kun asia on saatu selvitettyä.

Vastaa