Skip to main content
Iltaa !

Kyllä on mahottoman hyvät sähköisen asioinnin välineet. Koetan muuttaa sähköiseen laskuni sähköpostiosoitetta. Ei ole aina aikaa soitella klo 8-20 välillä asiakaspalveluun.

Noh, kyllähän sen voi tehdä netistä. Logtaan sisään, sähköisen laskun tilaaminen. Virheilmoitus:"Valitettavasti sähköisen laskun tilaaminen ei onnistu itsepalveluna tunnuksillasi. Ole hyvä ja tilaa sähköinen lasku asiakaspalvelusta." Täh, miten niin ei ole?!?

Otamme siis yhteyttä asiakaspalveluun. Ai, niin kello on jo yli klo 20:00. Varaa ajanvarauskalenterista aikaa. Hmm, kuulostaa hyvältä... Täh, seuraava aika ensi viikon tiistaina. Ja nyt on torstai, haloo!!!

Voisiko olla joku muu tapa. Aah, Lähetä viesti asiakaspalveluun. Ehkä tämä kolmas kerta nyt sitten toimii: Laajakaista-asiat => laskutus => Aloita. Valitaan "Haluan muuttaa laskutusosoitetta", Seuraava. Tämähän näyttää nyt hyvältä. Liittymä jää nykyiseen osoitteeseen, laskun maksaja sama, käytössäni on sähköpostilasku. Seuraava. Näyttää tosi hyvältä. Sähköpostilasku? Muuta sähköpostilaskun lähetysosoite. Klikataan linkkiä => Virheilmoitus:"Valitettavasti sähköisen laskun tilaaminen ei onnistu itsepalveluna tunnuksillasi. Ole hyvä ja tilaa sähköinen lasku asiakaspalvelusta." Aarrghh!!!

Miten niin ei ole oikeuksia? Miten sinne asiakas"palveluun" saa oikein yhteyden? Täh? Kuka näitä järjestelmiä oikein tekee? Miten kilpailijalla tämä toimii kuin junan vessa: P*A*S*K*A valuu radalle, eikä käyttäjän nilkoille. (Oli pakko kokeilla, että automaatti sensuuri ei osaa ihan kaikkea 😉 Pahoittelen mielipahaa ja mahdollista käyttöohjeiden rikkomista.)

Ei ole kumma, että asiakkaita katoaa. Enää 5 kk sopimuskautta jäljellä. Mitenkä tämän ajan kestäisi?
Oletko kirjautunut Omat Sivut -palveluun liittymän pääkäyttäjän tunnuksella? Sähköisen laskun osoitetta voi muuttaa Omat Sivut -palvelussa kohdassa sähköinen lasku. Liittymän on tällöin oltava tilattuna kuluttaja-asiakkaalle.

Jos liittymän omistaa yritys sähköisen laskun osoitetta voi muuttaa täyttämällä tämän sähköpostilaskun kytkentä-, muutos- ja poistopyyntö lomakkeen.
Kiitoksia vastauksesta.

Olenko ollut sokea, enkä ole nähnyt tähän linkkiä mainitsemaasi sivustoon aikaisemmin.

Vastaa