Olen Soneran kiinteän laajakaistan ja Sonera viihteen tilaaja ja laskun maksaja. Nyt oleskelen ulkomailla ja palveluja käyttävät lapseni Suomessa. Nettiyhteys oli poikki 7. elokuuta - 3.syyskuuta. Sen korjaaminen kesti siis kuukauden. Haluaisin reklamoida tulevasta laskusta jo etukäteen. Ainoa tapa näyttää olevan soittaa palvelunumeroon jonka jonotus (12,5 min) on maksullinen ja USA:sta turhan kallista. Lisäksi aikaeron vuoksi pitäisi soittaa aamuyöllä. Eikö mitenkään ole mahdollista olla yhteydessä asiakaspalveluun tai laskutukseen sähköpostilla?
Sivu 1 / 1
Hei JukkaTVuorinen,
Reklamaation voi tehdä esimerkiksi yksityisviestillä Soneran Facebook-sivulla, Omien Sivujen kautta, tai postitse osoitteeseen: TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA
Reklamaatio kannattaa tehdä mahdollisimman tarkasti, mm. milloin vika ilmeni, ja milloin vikailmoitus on tehty jne. Mitä tarkemmat tiedot, sen nopeampi on käsittely. Ja tietysti omat yhteystiedot mukaan, niin saadaan asia hoidettua
Reklamaation voi tehdä esimerkiksi yksityisviestillä Soneran Facebook-sivulla, Omien Sivujen kautta, tai postitse osoitteeseen: TeliaSonera Finland Oyj
Asiakaspalvelu
PL 0400, 65101 VAASA
Reklamaatio kannattaa tehdä mahdollisimman tarkasti, mm. milloin vika ilmeni, ja milloin vikailmoitus on tehty jne. Mitä tarkemmat tiedot, sen nopeampi on käsittely. Ja tietysti omat yhteystiedot mukaan, niin saadaan asia hoidettua
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.