Hei !
Minulla on iPhone 8G ja haluaisin vaihtaa siihen toisen sim-kortin, mutta se ei toimi toisilla sim-korteilla. Viime vuonna kun kysyin he sanoivat, että ennenkuin on maksettu kaikki puhelimen erät niin se avautuu itsestään. Maaliskuussa minä sain maksettua kaikki erät ja nyt kun koitin vaihtaa niin ei toiminut!! miten saisin sen purettua, ihan täältä netistä? Luin tuossa joitain keskuskteluja ja siellä näin tällaisen sama ongelma mutta en kokonaan ymmärtänyt.
miten saaiPhonen lukko pois että saisin toisen sim-kortin???
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.