Tervehdys kaikille muille iPhonen omistajille. Minulla on pienoinen pulma koskien vanhaa iPhoneani. Ostettuani nykyisen puhelimeni,iPhone4, en saanut vanhan tavan mukaan lukonpurkuavainta aikaisempaan iPhone 3GS:ääni. Miten toimia? Keneltä kannattaa kysyä apua? p.s. Olen maksanut vanhan puhelimeni jäännöserät pois kun hankin tämän nykyisen puhelimeni. Aikaisemmin sain purkukoodin ns. automaattisesti vaihdettuani iPhone 3G:n 3GS:ään.
Nimim. Tiedonjanoinen xD
Miten saan purettua vanhan iPhone 3GS Applen lukosta?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.