Skip to main content

Miten saan purettua vanhan iPhone 3GS Applen lukosta?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tervehdys kaikille muille iPhonen omistajille. Minulla on pienoinen pulma koskien vanhaa iPhoneani. Ostettuani nykyisen puhelimeni,iPhone4, en saanut vanhan tavan mukaan lukonpurkuavainta aikaisempaan iPhone 3GS:ääni. Miten toimia? Keneltä kannattaa kysyä apua? p.s. Olen maksanut vanhan puhelimeni jäännöserät pois kun hankin tämän nykyisen puhelimeni. Aikaisemmin sain purkukoodin ns. automaattisesti vaihdettuani iPhone 3G:n 3GS:ään.
Nimim. Tiedonjanoinen xD

3 kommenttia

  • March 30, 2011
Artsu: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistella asiaa sitten tarkemmin. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.


iPhonelle ei ole purkukoodia kuten esimerkiksi Nokian puhelimille on. Homma menee näin: Me vapautamme lukituksen ensin täältä meidän taholta, jos laitat tämän jälkeen puhelimeesi minkä tahansa muun operaattorin SIM-kortin niin se alkaa toimimaan sen jälkeen kun yhdistät iPhonen tietokoneen kautta iTunesiin.

  • April 18, 2011
Hyvä asiakastuki, olen lisännyt asiakasnumeroni pyynnöstänne profiiliini, että voitte tutkia asiaani tarkammin. Ystävällisin terveisin. A

  • April 19, 2011
Kiitos. Lukitus on nyt vapautettu. Ilmoitathan jos asia ei korjaantunut.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera