Kysymys olisi että avasin mokkulan ja ensimmäisen viikon aikana liittymä on katkaistu kaksi kertaa "tietoturvaongelman" vuoksi, ja ainakaan puhelimen asiakaspalvelusta ei ole saanut selvyyttä mikä tämän ongelman voi laukaista. omat palomuurit tai virustorjunnat eivät löydä mitään.....
Vastauksia......
Sivu 1 / 1
Vikapalvelu voi kertoa miksi liittymä oli suljettu. Asiaa voit kysyä Omien sivujen Laajakaistan vikailmoitus - lomakkeella ja halutessasi voit pyytää vastauksen vaikka sähköpostilla. Jos lähetät kyselyn tuota kautta, laita mukaan Liikkuva laajakaista - liittymäsi matkapuhelinnumero.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
No tuota suositeltua reittiä jos rupeaa vikaa etsimään niin menee viikko tai kaks.....Kumminkin nyt netti on taas toiminut ihan hyvin , mutta olisi tosi kiva tietää mikä vian aiheuttaa
Tässä vielä tämä virhe viesti..
Hei! Liittymänne datapalvelu on suljettu tietoturvaongelman vuoksi. Jatko-ohjeet saat soittamalla Tekniseen asiakaspalveluumme. Ystävällisin terveisin Sonera.
Tässä vielä tämä virhe viesti..
Hei! Liittymänne datapalvelu on suljettu tietoturvaongelman vuoksi. Jatko-ohjeet saat soittamalla Tekniseen asiakaspalveluumme. Ystävällisin terveisin Sonera.
Ilmoitus viittaa siihen että liittymässäsi on ollut jokin tietoturvaongelma (esim. virus tai vastaava), jonka vuoksi liittymän dataliikenne on suljettu.
Kerroit että koneesi tietoturva on kunnossa, joten kannattaa laittaa tuo lomake Soneran matkapuhelinpuolen Vikapalveluun, jotta selviäisi mistä on ollut kyse.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Kerroit että koneesi tietoturva on kunnossa, joten kannattaa laittaa tuo lomake Soneran matkapuhelinpuolen Vikapalveluun, jotta selviäisi mistä on ollut kyse.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.