Sain soneran kirjeen jossa pyydetään tekemään jatkosopimus nettiliittymälle.
Kirjeessä oleva http://www.sonera.fi/tilaus sivu ei toimi lainkaan.
Ja vaikka kirjaudun omille sivuilleni niin sieltä ei mistään löydä kohtaa jossa voisin tehdä jatkosopimuksen?
Kirjeessä oli myös vaihtoehtona jatkaa sopimusta tekstiviestillä, mutta lapussa ei näy numero kokonaan minne viesti pitäisi lähettää. Näkyvissä on vain numerot 52. Painovirhe kenties?
Omat sivut toimii ihan päin persettä. Sitä kautta ei pääse mihinkään. Pääsen kirjautumaan sisään sonera tunnuksella ja tein myös uuden tunnuksen pankkitunnusten kautta. Siitä ei ollut mitään apua. Omat sivut osiossa ei vaan ole missään linkkiä josta pääsisin tekemään jatkosopimuksen tai irtisanomaan vaikkapa sonera tietoturvan pois käytöstä? Korjatkaa sivunne. Ärsyttävää kun mikään ei toimi.
Sivu 1 / 1
Hei!
Lisääthän tänne asetuksiisi asiakasnumerosi, niin pääsemme katsomaan tarkemmin minkä tarjouksen olet saanut ja tarkistamaan sitten onko lähteneessä kirjeessä ollut jokin virhe sisällössä.
Jatkosopimus voidaan tehdä sitten myös toki tätäkin kautta. Tietoturvan irtisanominen ei tällä hetkellä ole mahdollinen laajakaistaliittymän osalta Omilla Sivuilla.
Lisääthän tänne asetuksiisi asiakasnumerosi, niin pääsemme katsomaan tarkemmin minkä tarjouksen olet saanut ja tarkistamaan sitten onko lähteneessä kirjeessä ollut jokin virhe sisällössä.
Jatkosopimus voidaan tehdä sitten myös toki tätäkin kautta. Tietoturvan irtisanominen ei tällä hetkellä ole mahdollinen laajakaistaliittymän osalta Omilla Sivuilla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.