Hei Minulla on sopimus Soneralle laajakaistaliittymästä ja Telia Sonera Finans AB:lle laajakaista laitteesta. Tänään ihmettelin kun tuli laajakaista liittymästä karhukirje ja tarkistin että olin laskun maksanut ja sitten tulikin suuri yllätys Lasku jonk olin maksanut oli kyllä oikein eli liittymän lasku, mutta saaja tili oli väärin eli meni Telia Sonera Finans AB:n tilille.
Miten saan rahat takaisin väärälle tilille maksetusta summasta? Soitin jo Soneran laskutukseen ja he pyysivät maksamaan laskun tulleella karhulaskulla ja niin tein. Samoin pyysivät ottamaan teihin yhteyttä ja antamaan tilin numeron jotta saisin rahat takaisin.
Voinko jollain tavalla olla sähköpostilla yhteydessä jotta voin laittaa liitteen mukaan?
Ystävällisin terveisin, Tmi Matti Hankkila
Sivu 1 / 1
Hei herbamatti !
Maksamasi liikasuoritus vähentää rahoituslaitteesta jäljellä olevaa luoton määrää, eli sinänsä maksamasi summa ei ole mennyt hukkaan. Mutta jos haluat, että Finance palauttaa sinulle liikasuorituksen, voit lähettää pyynnön http://www.sonera.fi -> Omat Sivut -> Palvelupyyntö. Tiedoksi tulee ilmoittaa käytetty viitenumero, maksutili ja maksaja, maksun päiväys ja summa.
Maksamasi liikasuoritus vähentää rahoituslaitteesta jäljellä olevaa luoton määrää, eli sinänsä maksamasi summa ei ole mennyt hukkaan. Mutta jos haluat, että Finance palauttaa sinulle liikasuorituksen, voit lähettää pyynnön http://www.sonera.fi -> Omat Sivut -> Palvelupyyntö. Tiedoksi tulee ilmoittaa käytetty viitenumero, maksutili ja maksaja, maksun päiväys ja summa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.