Hei,
Jos saman henkilötunnuksen alla on useampia liittymiä, menevätkö ne aina samalle laskulle vai voinko jollain tavalla hallita sitä mitkä asiat saa olla samalla laskulla ja mitkä eivät?
Sivu 1 / 1
Hei Kujaki!
Tämä riippuu paljolti siitä minkä tyyppisistä liittymistä on kyse. Jos sinulla on matkapuhelinliittymiä ja liikkuva netti -liittymiä, menevät ne yleensä aina samalle laskulle. Laskutukseen voidaan kuitenkin asiakkaan pyynnöstä tehdä eri koontiryhmiä ja niihin voidaan lisätä oma laskutusnimi - ja/tai osoite.
Kiinteän laajakaistan ja Sonera Viihteen laskut ovat aina eri laskulla kuin matkapuhelinliittymät. Nekin saadaan kuitenkin samalle laskulle, ns. yhteislaskulle jos asiakas niin pyytää.
Sonera Rahoituksen laskut ovat taas oma lukunsa ja niitä ei voi yhdistää liittymien kanssa samaan laskutukseen.
Sitten on vielä Kaapeli Tv-laskutus joka myös on omana laskunaan eikä sitä voida yhdistää muiden liittymien kanssa. Toivottavasti tämä hieman selvensi asiaa
Tämä riippuu paljolti siitä minkä tyyppisistä liittymistä on kyse. Jos sinulla on matkapuhelinliittymiä ja liikkuva netti -liittymiä, menevät ne yleensä aina samalle laskulle. Laskutukseen voidaan kuitenkin asiakkaan pyynnöstä tehdä eri koontiryhmiä ja niihin voidaan lisätä oma laskutusnimi - ja/tai osoite.
Kiinteän laajakaistan ja Sonera Viihteen laskut ovat aina eri laskulla kuin matkapuhelinliittymät. Nekin saadaan kuitenkin samalle laskulle, ns. yhteislaskulle jos asiakas niin pyytää.
Sonera Rahoituksen laskut ovat taas oma lukunsa ja niitä ei voi yhdistää liittymien kanssa samaan laskutukseen.
Sitten on vielä Kaapeli Tv-laskutus joka myös on omana laskunaan eikä sitä voida yhdistää muiden liittymien kanssa. Toivottavasti tämä hieman selvensi asiaa
Ok. Kiitos.
Olen tilaamassa teiltä kaksi puhelinliittymää ja kaksi nettiliittymää iPAD laitteeseen.
Lisäksi tulen tilaamaan 1.12. alkaen kiinteän laajakaistaliittymän lisänopeuden.
Voinko jo tilausvaiheessa ohjata laskut menemään oikein?
Olen tilaamassa teiltä kaksi puhelinliittymää ja kaksi nettiliittymää iPAD laitteeseen.
Lisäksi tulen tilaamaan 1.12. alkaen kiinteän laajakaistaliittymän lisänopeuden.
Voinko jo tilausvaiheessa ohjata laskut menemään oikein?
Kujaki: Tilausvaiheessa voi valita laskutustavaksi paperilaskun tai sähköpostilaskun.
Tarvittaessa muutoksia voi itse tehdä Omilla Sivuilla. Jollei sitä kautta onnistu, onnistuu varmasti Asiakaspalvelusta
Tarvittaessa muutoksia voi itse tehdä Omilla Sivuilla. Jollei sitä kautta onnistu, onnistuu varmasti Asiakaspalvelusta
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.