Hei!
Olen kytkenyt laajakaistani sähköiseen laskutukseen, ts. saan laskun sähköpostiini ja viestin tekstarilla. Haluaisin kuitenkin vaihtaa e-laskuun, jotta laskut hoituisivat automaattisesti. Olen yrittänyt kahdesti kytkeä pankistani soneran e-laskua siinä kuitenkaan onnistumatta, vaikka olen seurannut tarkoin pankkini ja soneran sivujen asianomaisia ohjeita.
Kysymykseni kuuluukin: estääkö sähköisen laskutuksen kytkentä e-laskutuspalvelun kytkennän? Pitääkö sähköinen laskutus siis ensin vaihtaa paperilaskuun (ja maksaa tästä välivaiheesta 1€/lasku!) ja sitten vasta kytkeä e-lasku pankissa? Ja kolmannekseen: jos näin on, niin eikö asiasta kannattaisi lisätä maininta sinne soneran eri laskutustapoja käsittelevälle sivulle?
Nimim. Pari laskua ehti erääntyä ohjeiden mukaan tehtyjen mutta silti epäonnistuneiden e-laskukytkentöjen johdosta
Sivu 1 / 1
Sähköopstilaskusta voi vaihtaa suoraan e-laskuun, eli ei tarvitse vaihtaa välillä paperilaskuun. Ohjeet e-laskun kytkemiseen löydät täältä. E-laskusopimus tehdään verkkopankissa. E-laskusopimuksen solmimista varten tarvitset viimeisimmältä laskultasi viitenumeron, sekä yksilöintitiedon, joka löytyy laskulta kohdasta asiakastunnus (ei siis asiakasnumero).
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.