Sain pari päivää sitten 24/1M liittymän auki uuteen kämppääni ja nopeus ei ole kyllä vastannut lähellekään luvattua. Melkein aina latausnopeus on 0.50 - 3.00 Mbit/s ja lähetysnopeus n. 0.50 - 0.80Mbit/s. Pari kertaa nopeustestissä on latausnopeus käynyt 12.00 Mbit/s mut sit kun perään tekee uuden testin niin nopeus tippuu roimasti. Miten voi nopeus näin paljon heitellä ja jäädä kuitenkin niin paljon tuosta luvatusta??
Entisessä kämpässä oli 8/1M liittymä ja toimi kyllä omasta mielestä paaaaljon paremmin kuin tämä nykyinen vaikka oli "hitaampi" liittymä. Laitteet on täysin samat ja nettikaapelikin on saman pituinen kuin edellisessä kämpässä. Eihän näillä nopeuksilla voi edes unelmoidakaan sit että tuo KotiTv toimisi :/
Miten voi nopeus näin heitellä??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.