Sanoin vuosia sitten irti asiakkuuteni Soneran kanssa jatkuvien epäselvyyksien sekä huonon palvelun vuoksi.
Viime joulukuussa solmin uuden sopimuksen toivoen ja luottaen, että tällä hetkellä asiat toimivat.
Ostin tabletin rahoituksen kautta.
Maksoin ensimmäisen laskun ajallaan, jonka jälkeen tilasin e-laskun suoraan pankkiini.
Sen jälkeen laskuja on tullut miten sattuu paperisina sekä joskus jopa e-laskuna.
Soitin helmikuussa asiakaspalveluun, jonka numero on laskussa valittaen jatkuvaa laskutusepäselvyyttä.
Sain ohjeet odottaa seuraavaa e-laskua normaalisti ennekuin maksan mitään uudelleen.'Maaliskuussa tulikin e-lasku samalla eräpäivällä kahdesti.
Maksoin toisen, kuten minua oli ohjeistettu.
ja, Nyt tänään saapui JÄLLEEN KERRAN paperilasku kahden kuukauden maksuilla sekä huomautusmaksulla varustettuna!!!! Miten tämä on mahdollista???
Kuka hoitaa jatkuvasti huonosti hoidetun laskutuksen???
Olen todella kyllästynyt ja pettynyt saamaaani palvelun tasoon.
Rahoitussopimuksen päättyessä tulen irtisanoutumaan kaikesta asiakkuudesta Soneran kanssa, koska vielä on operaattoreita, jotka osaavat laskuttaa asiakkaitaan oikein!
Tämä on todella uskomatonta palvelua.
Mitä teen nyt tuolle laskulle, joka on aivan jostakin ihmeellisestä laskutuksesta lähetty?
MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA?????
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.