Skip to main content

MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA?????

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Sanoin vuosia sitten irti asiakkuuteni Soneran kanssa jatkuvien epäselvyyksien sekä huonon palvelun vuoksi.
Viime joulukuussa solmin uuden sopimuksen toivoen ja luottaen, että tällä hetkellä asiat toimivat.
Ostin tabletin rahoituksen kautta.
Maksoin ensimmäisen laskun ajallaan, jonka jälkeen tilasin e-laskun suoraan pankkiini.
Sen jälkeen laskuja on tullut miten sattuu paperisina sekä joskus jopa e-laskuna.
Soitin helmikuussa asiakaspalveluun, jonka numero on laskussa valittaen jatkuvaa laskutusepäselvyyttä.
Sain ohjeet odottaa seuraavaa e-laskua normaalisti ennekuin maksan mitään uudelleen.'Maaliskuussa tulikin e-lasku samalla eräpäivällä kahdesti.
Maksoin toisen, kuten minua oli ohjeistettu.
ja, Nyt tänään saapui JÄLLEEN KERRAN paperilasku kahden kuukauden maksuilla sekä huomautusmaksulla varustettuna!!!! Miten tämä on mahdollista???
Kuka hoitaa jatkuvasti huonosti hoidetun laskutuksen???
Olen todella kyllästynyt ja pettynyt saamaaani palvelun tasoon.
Rahoitussopimuksen päättyessä tulen irtisanoutumaan kaikesta asiakkuudesta Soneran kanssa, koska vielä on operaattoreita, jotka osaavat laskuttaa asiakkaitaan oikein!
Tämä on todella uskomatonta palvelua.
Mitä teen nyt tuolle laskulle, joka on aivan jostakin ihmeellisestä laskutuksesta lähetty?

8 kommenttia

  • April 25, 2014
Hei Tablettina! Tarkistatko vielä tuon asiakasnumeron, niin päästään käsiksi asiakastietoihisi. Syötä numero ilman välilyöntejä. Voit vaihtoehtoisesti laittaa myös liittymänumerosi as.nron tilalle.

  • April 29, 2014
hei,
asiakasnumero on eri omilla sivuilla laskutustiedoissani kuin rahoitussopimuksessa.
Kumpaa siis käytön?
Tämä on niin ylettömän hankalaa, kun en pääse koskaan keskustelemaan sellaisen henkilön kanssa, joka voisi hoitaa asian suoraan ja kerralla kuntoon!

  • April 29, 2014
asiakasnumero päivitetty profiiliin

  • April 29, 2014
Tablettina: Kiitoksia! Laitoin asiasta selvityspyyntöä ja sinuun ollaan yhteydessä ensi viikon alussa. Saadaan tämä homma näin kerralla kuntoon :)
Hauskaa Vappua sinne!

  • May 10, 2014
Hei taas,
tarina jatkuu.
Kysymääni asiaa on selvitetty nyt kahden eri asiakaspalvelijan kanssa.
Menin aamulla katsomaan omilta sivuiltani oliko asia jo ratkennut.
Rahoitustiliäni oli VELOITETTU kahteen eri kertaan yhteensä 36 euroa?
MIKÄ TÄMÄ VELOITUS ON JA KUKA SEN ON TEHNYT?

Miten tällainen toiminta on mahdollista?

Haluan asiaan selvyyden mahdollisimman pian!

  • October 28, 2014
ja, Nyt tänään saapui JÄLLEEN KERRAN paperilasku kahden kuukauden maksuilla sekä huomautusmaksulla varustettuna!!!! Miten tämä on mahdollista???

  • October 28, 2014
ja, Nyt tänään saapui JÄLLEEN KERRAN paperilasku kahden kuukauden maksuilla sekä huomautusmaksulla varustettuna!!!! Miten tämä on mahdollista???

  • October 28, 2014
Heippa Andersan,

Laitahan asetuksista asiakasnumerosi tuonne profiiliin, ilman välimerkkejä ja muita. Tsekataan tilannetta sitten tarkemmin kun päästään paremmin kärryille. :)