Moi.
Tilasin teiltä Koti TV palvelun 17.9. Lähinnä Urho TV:n takia. Tuolloin puhelimessa oltiin niin varmoja ja homma vaikutti olevan hoidossa. "laitetaan tulemaan" kuului vastaus tilaukseeni tuolloin. Tiedustelin kaveriltani koti tv:n toimitusaikoja ja hän totesi sen olevan jotain viikon luokkaa. Oli siis tilannut aiemmin saman palvelun.
No, viikko meni ja kyselin parin päivän päästä tästä puhelimitse, mikä on tilanne. Ei tuntunut olevan tietoa, mutta minuun luvattiin olla kahden päivän sisällä yhteydessä uudestaan. Ei oltu. Soitin uudestaan ja taas sama juttu; kukaan ei tiennyt mitään, mutta luvattiin olla yhteydessä. Ei ole oltu.
Mikä voi kestää? Miksi minuun ei ole oltu yhteydessä niin kuin luvattiin? Miten voi olla mahdollista, että kahden päivän päästä tulee kuluneeksi KUUKAUSI tilauksesta, eikä mitään tapahdu?
Alueellani tehdään kuulemma jotain muutostöitä. Ok, jos se vaikuttaa jotenkin (tuskinpa) niin ymmärrän, mutta miksei minua infota asiasta?
Nyt vain sitten odotan mielenkiinnolla kumpi ehtii ensin Jääkiekon SM-liigan pudotuspelit vai teidän Koti tv paketti?
Vastauksia kiitos.
Miten voi olla mahdollista?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.