Skip to main content
Moi.

Tilasin teiltä Koti TV palvelun 17.9. Lähinnä Urho TV:n takia. Tuolloin puhelimessa oltiin niin varmoja ja homma vaikutti olevan hoidossa. "laitetaan tulemaan" kuului vastaus tilaukseeni tuolloin. Tiedustelin kaveriltani koti tv:n toimitusaikoja ja hän totesi sen olevan jotain viikon luokkaa. Oli siis tilannut aiemmin saman palvelun.

No, viikko meni ja kyselin parin päivän päästä tästä puhelimitse, mikä on tilanne. Ei tuntunut olevan tietoa, mutta minuun luvattiin olla kahden päivän sisällä yhteydessä uudestaan. Ei oltu. Soitin uudestaan ja taas sama juttu; kukaan ei tiennyt mitään, mutta luvattiin olla yhteydessä. Ei ole oltu.

Mikä voi kestää? Miksi minuun ei ole oltu yhteydessä niin kuin luvattiin? Miten voi olla mahdollista, että kahden päivän päästä tulee kuluneeksi KUUKAUSI tilauksesta, eikä mitään tapahdu?

Alueellani tehdään kuulemma jotain muutostöitä. Ok, jos se vaikuttaa jotenkin (tuskinpa) niin ymmärrän, mutta miksei minua infota asiasta?

Nyt vain sitten odotan mielenkiinnolla kumpi ehtii ensin Jääkiekon SM-liigan pudotuspelit vai teidän Koti tv paketti?

Vastauksia kiitos.
En tiedä mistä liittymästä on kyse, mutta viestisi perusteella vaikuttaa että Koti TV on tilattu ADSL-liittymän nopeuden noston yhteydessä. Tilauksen jälkeen on ilmeisesti ilmennyt että liittymän alueella ei ole vapaita ADSL 2+ paikkoja, jollaisen ADSL-nopeusluokka 24/1M vaatisi. Nopeuden nosto on mahdollista toteuttaa vasta kun alueen ADSL-verkon tekniikkaa päivitetään. Tällaisesta tapauksesta lienee kyse.
Niin, kuten sanoin, niin ok, jos muutostöitä on tai jotain sellaista, mutta kysyinkin, miksei siitä ole infottu minulle? Jos sanotaan, että asiasta infotaan myöhemmin, niin eikös sillo pitäis olla asiakkaaseen yhteydessä ja kertoa, että mikä on tilanne. Entä, jos nämä muutostyöt kestävät kolme vuotta? Urho TV on todennäköisesti konkassa jo silloin?

Ymmärrän kyllä, jos joku viivästyttää, mutta en sitä, ettei asiakasta pidetä ajantasalla tilanteesta. Onko teillä oikeesti varaa olla noin ylimielisiä asiakkaita kohtaan?
Tähän ei siis Sonera aio ottaa kantaa?
ArhonUrholle.

Itselläni samanlainen tapaus. Tein Soneran kanssa sopimuksen saadakseni Urho TV Total- paketin 20.9 ja luvattiin liittymän ja kotiTV:n avautuvan 4.10. Liittymä aukesi lokakuun lopulla ja Koti TV Marraskuun alussa.
Pettymyksenä myös se, että aikaisemmin DNA:n viasat kulta -paketissa olleet NHL-jääkiekkokanavat on Soneralla riisuttu Viasat kulta -paketista pois, vaikka nimi on sama. Lisäksi tuli langallinen modeemi langattoman sijasta jne jne jne. Kovin ruusuisesti tämä yhteistyöni Soneran kanssa ei ainakaan alkanut.
ArhonUrho: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilauksen ja vastata sen perusteella. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 333123456.

Poikkeuksellisesta liittymän toimituksen viivästymisestä pitäsi mennä asiakkaalle tieto tekstiviestinä.

Vastaa