Hei!
Ihmettelen kovasti mitenkä pystyisin peruuttamaan tekemäni vikailmoituksen kun netti nytten toimii, yritin soittaa vianrajaus automaattiin kuten tekstiviestissä sanottiin mikä minulle lähetettiin kun tein ilmoituksen. Sitten siellä höpisee se automaatti taas niitä näitä ja ei koskaan kysy josko haluaisin perua olemassa olevan ilmoituksen...... olen ihan ymmälläni ja pyydän apua kun kerran nettikin nytten toimii. kiitos etukäteen!
Sivu 1 / 1
Hätä ohi selvitin itse asiani joka omasta mielestäni oli aika hauska tapaus!
Soitin uudestaan vikailmoitus numeroon ja kuuntelin taas automaatin jaarittelua,
tovi meni ja aloin niinsanotusti kyrpiintymään automaatille ja puheeni alkoi sammaltaa.... tarpeeksi monta kertaa kun automaatti ei puheistani selvää saannut, niin ihme ja kumma se yhdisti minut asiakaspalvelijalle joka hoiti asian 5 sekunnisa
Soitin uudestaan vikailmoitus numeroon ja kuuntelin taas automaatin jaarittelua,
tovi meni ja aloin niinsanotusti kyrpiintymään automaatille ja puheeni alkoi sammaltaa.... tarpeeksi monta kertaa kun automaatti ei puheistani selvää saannut, niin ihme ja kumma se yhdisti minut asiakaspalvelijalle joka hoiti asian 5 sekunnisa
No niin, hyvä että asia olikin jo selvinnyt. Vian peruuttamisen pitäisi normaalisti hoitua seuraavasti:
Jos liittymästäsi on olemassa avoin vikailmoitus, vikailmoitus on mahdollista peruuttaa soittamalla uudelleen vianrajausautomaatin 0206 90101 (pvm/mpm) numeroon.
Vianrajausautomaatti tekee puhelun alussa liittymän tunnistuksen eli kysyy henkilö- tai liittymätietoja. Kun tunnistus on tapahtunut, automaatti havaitsee, jos liittymästä löytyy entuudestaan avoin vikailmoitus. Jos avoin vikailmoitus löytyy, automaatti kysyy halutaanko vikailmoitus perua.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos liittymästäsi on olemassa avoin vikailmoitus, vikailmoitus on mahdollista peruuttaa soittamalla uudelleen vianrajausautomaatin 0206 90101 (pvm/mpm) numeroon.
Vianrajausautomaatti tekee puhelun alussa liittymän tunnistuksen eli kysyy henkilö- tai liittymätietoja. Kun tunnistus on tapahtunut, automaatti havaitsee, jos liittymästä löytyy entuudestaan avoin vikailmoitus. Jos avoin vikailmoitus löytyy, automaatti kysyy halutaanko vikailmoitus perua.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Juuh kiitos vastauksesta, mutta tässä tapauksessa automaatti ei tunnistanut että vikailmoitus olisi tehty, mutta asiakaspalvelija kylläkin. en tiedä mitä on tässä tapauksessa tapahtunut ja miksi automaatti ei tunnistanut vikailmoitusta heti, mutta olen iloinen että netti taas toimii ja se on pääasia :D:D:D:D:d
Pientä vierotusta meinaan oli havaittavissa!!!
Pientä vierotusta meinaan oli havaittavissa!!!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.