Hei,
Minulla on laajakaista Extra 100/10M (VDSL2), käytössä Soneralta tullut modeemi Zyxel P-870M-I1 v2 (yksiporttinen). Olen yrittänyt päästä laitteen asetuksiin. Default gateway-osoite pitäisi olla 88.192.32.1, mutta Firefox antaa ilmoituksen "Firefox can't establish a connection to the server at 88.192.32.1". Ping antaa vastauksen (18-20 sekuntia).
Pääseekö tuon modeemin asetuksiin ylipäänsä selaimen kautta? Yritin katsella Zyxelin sivuilta, mutta en löytänyt mitään laitteen manuaalista sen paremmin kuin muualtakaan. Vielä lisäyksenä että käyttiksenä on Linux (Arch Linux).
Miten Zyxel P-870M-I1 v2:n asetuksiin?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.