Ongelmani on siinä , että maksan tällähetkellä 8megan yhteydestä , mutta saan vaan 3-4megaa nopeutta.
Tuo nyt riittäisi tämän sopimuskauden loppuun , jolloin erittäin todennäköisesti vaihdan operaattoria.
Mutta en viitsisi maksaa turhasta. Vastaavaa nopeutta saa joka paikasta 10-20 euroa halvemmalla.
En enään viitsi selvitellä asioita tuon typerän vika-automaatin kanssa , mistä ei ole mitään hyötyä.
Ellei nyt joku sieltä haluaisi soittaa minulle ja selvitellä ongelmaa. Olen ollut pitkän aikaa Soneran asiakas , mutta jos tämä asia ei pian selviä, niin vaihdamma kaikki liittymämme pois Soneralta.
En sitä haluaisi tehdä , mutta ette anna ilmeisesti mitään muuta vaihtoehtoa.
soittakaa minulle xxx-xxxxxxx Harri
Moderoitu henkilön numero ja nimi pois viestistä.
T. Sonera asiantuntijat
Mitenkä saan muutettua laskutusta vastaamaan nopeutta??????
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.