Skip to main content

Mitenkäs taas saisi yhteyden asiakaspalveluun?

  • December 11, 2014
  • 12 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Jälleen sama ongelma kuin ennenkin, puhelimella ei pääse läpi, ajanvarauskalenterissa ei ole aikoja eikä teille voi tehdä minkäänlaista sähköistä yhteydenottoakaan.

Mitenkäs siis saan yhteyden asiakaspalveluun?

12 kommenttia

  • January 9, 2013
Lähetä kirje:

TeliaSonera Finland Oyj
asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • January 9, 2013
Lähetä viesti omien sivujen kautta..?

Tuotealueittain rajattu yhteysopas tarjoaa myös useammankin tavan ottaa yhteyttä. Tammikuun alkupuoli on aina operaattoreiden asiakaspalveluissa aika kaoottista aikaa, joten asiakaspalvelun vastausajat ovat normaalia pidempiä, valitettavasti.

  • January 9, 2013
Hei!

Yhteysoppaasta löytyy vaihtoehtoja, joiden kautta voit meille viestiä lähettää - olemme sinuun sitten yhteydessä joko puhelimitse tai sähköpostilla.

http://bit.ly/toBbw5

  • January 9, 2013
Katju kirjoitti:
Hei!

Yhteysoppaasta löytyy vaihtoehtoja, joiden kautta voit meille viestiä lähettää - olemme sinuun sitten yhteydessä joko puhelimitse tai sähköpostilla.

http://bit.ly/toBbw5


En ole vielä löytänyt tuolta ainottakaan kohtaa, josta voi teille lähettää viestiä. Joka kerta valintojen jälkeen päätyy joko vaihtoehtoon, jossa saa tehdä muutoksen itse, soittaa teille tai varata ajan asiakaspalveluun. Mm. "Laajakaistat -> Kiinteät laajakaistat -> Muutokset" alla on vain vaihtoehdot "Omat sivut", "Varaa aika", "Tee muuttoilmoitus", "0200 17000". "Varaa aika" ja "0200 17000" eivät onnistu, kuten jo mainitsin, "Tee muuttoilmoitus" ei ole ajankohtainen ja "Omat sivut" antaa vain mahdollisuuden tehdä muutoksen nimeen, puhelinnumeroon, sähköpostiosoitteeseen, laskutusosoitteeseen, toimitusosoitteeseen..
Voitko siis laittaa suoran linkin, mistä saan lähetettyä viestin koskien ADSL:n muutosta?

  • January 10, 2013
Moi akyttala,
Minkälainen muutos on kyseessä? Pystyisinkö tätä kautta auttamaan asiassa?

  • January 11, 2013
Mia kirjoitti:
Moi akyttala,
Minkälainen muutos on kyseessä? Pystyisinkö tätä kautta auttamaan asiassa?



Varmasti pystyisitkin, mutta en halua huudella asiaani tarkemmin täällä yleisesti. Asia koskee väliaikaista muuttoa, jonka vuoksi ADSL- liittymä on tällä hetkellä kiinni.
Onko keskustelualueella mitään yksityisviestin tapaista mahdollista saada yhteys asiakaspalvelijoihin?

  • January 11, 2013
Hei akyttala !

Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera , jossa voit lähettää meille yksityisviestiä.

  • January 13, 2013
Katju kirjoitti:
Hei akyttala !

Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera , jossa voit lähettää meille yksityisviestiä.


Kiitos, kokeilen sitä kautta!

  • February 18, 2013
Minäkin haluaisin yhteyden asiakaspalveluun. Ei pääse puhelimella läpi, ei edes pääse jonottamaan vaan puhelu katkaistaan heti kun yhdistetään.

Täytyy sanoa, että teiltä on erittäin häikäilemätön teko poistaa irtisanomisen mahdollisuus omien sivujen kautta. Vielä 2 vuotta sitten se onnistui. Nyt pakotetaan soittamaan asiakaspalveluun, jonne ei pääse läpi tai varaamaan soittoaika, joka venyy vähintään viikon päähän ja tämän palstan kokemuksien mukaan soittoja ei edes kuulu.
Jokainen päivä tuo teille lisää rahaa, myös minulta, joka en haluaisi maksaa enää senttiäkään tästä äärimmäisen surkeasta ja toimimattomasta nettiliittymästä. Ja nyt pidätte huolen siitä, etten pääse eroon tästä kun en saa mitään kautta irtisanottua liittymää?

Pelkkä vitsi nuo teidän tilastot vastausajoista.

  • February 18, 2013
Moi Mettuli! Ikävä kuulla, ettet saanut asiaa hoidettua. Irtisanominen on sen verran vahva toimenpide, että väärinkäytösten välttämiseksi se tulee aina hoitaa puhelimitse, jotta voimme varmistua asiakkaan henkilöllisyydestä.

Voimme hoitaa asian kuntoon näin palstan kautta, jos laitat asiakasnumerosi/puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero).

  • February 18, 2013
Asiakasnumero on profiilissa.

Ja palautetta myös myyntipalveluun, joka taannoin vakuutti minulle, että sopimus on määräaikainen ja loppuu kun 24kk on kulunut. Eikä tarvitse erikseen irtisanoa. Oma vikani kun en sitten noteerannut, että myyjän sana on eri asia kuin sopimusehdot, jotka minulle silloin annettiin.
Hän sanoi vielä, että minuun ollaa hyvissä ajoin yhteydessä jatkon suhteen. Yhden jatkotarjous-sähköpostin sain mutten hyväksynyt sitä.

Sopimus on nyt yllätyksekseni vaihtunut jatkuvaksi ja nyt maksan kahdesta liittymästä päällekäin.

Haluan varmistuksen, että liittymäni on varmasti irtisanottu ja päättynyt.

  • February 18, 2013
Hei Mettuli,

määräaikainen sopimus on voimassa aina tietyn aikaa, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi olevana. Määräaikaisen sopimuksen päättyminen ei automaattisesti tarkoita liittymän irtisanomista. Pahoittelen, mikäli sellainen väärinkäsitys on myyntitilanteessa syntynyt ja että et ole saanut yhteyttä Asiakaspalveluumme. Pyrimme soittamaan asiakkaillemme lähellä sopimuksen päättymistä, mutta ikävä kyllä kaikkia asiakkaista emme voi tavoittaa. Sopimuksen määräaikaisen keston voi tarkistaa vahvistuksesta ja laskuilta.