Skip to main content

mitta alkaa täyttyä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tämä neljäs kerta, kun otan yhteyttä samassa asiassa. Kaksi kertaa olen saanut vastauksen, mutta viimeiseen viestiini en. Koko viestihistoria löytyy laskutusta koskevasta viestiketjusta.

Kysymys on siitä, että sopimuksessani lukee hinta 39,90 € ja Sonera laskuttaa 40,23 €. Olen useampaan kertaan kysynyt asiasta saamatta vastausta. Laskuni erääntyy 22.9.2013, joten maksan sen, koska teiltä tulee muuten lisämaksu.

Sonera peri minulta 6 centtiä viivästyskorkoa laskusta, jota en saanut. Olen saanut hyvityksiä aiheeettomasti perityistä maksuista ja minulla on vielä saatavia Soneralta.Haluan tähän julkisen vastauksen, miksi Sonera perii asiakkailtaan viivästysmaksuja, mutta ei itse maksa korkoja, kun se palauttaa aiheettomasti perimiään maksuja. Samoin Sonera perii viisi euroa maksu muistutuksesta. Tämä on neljäs muistutukseni samasta asiasta, mutta Sonera ei hyvitä minun ajankäyttöäni mitenkään.

Lisäksi Soneran 3 G on surkea. Aiemmin minulla olin Saunalahti. Se toimi paljon paremmin. Puhun nyt Helsingin keskusta-alueesta. Elisa on asiakaspalvelussaan tosin vielä Soneraa surkeampi, mutta jos ei tarvitse asioida sen kanssa, niin saa toimivan mobiiliyhteyden.

Saattaa tuntua pikkumaiselta keskustella senteistä, mutta sanon sen puolustukseni, että Sonera aloitti. Ja jos sopimuksista ei pidetä kiinni, niin mistä sitten.

1 kommentti

  • September 29, 2013
Sonera lopetti vastaamasta näihin viesteihin. En viitsisi soittaa siihen idioottimaiseen automaattiin enää kolmatta kertaa. Vastaatte varmaan kuluttaja-asiamiehelle, jonne siirrän asian seuraavaksi. Jos sopimuksessa lukee 39,90 €, niin miten voitte laskuttaa 40,23 €. Mikä tässä on kysymyksessä on epäselvää ja miksi ette vastaa siihen?