Tämä neljäs kerta, kun otan yhteyttä samassa asiassa. Kaksi kertaa olen saanut vastauksen, mutta viimeiseen viestiini en. Koko viestihistoria löytyy laskutusta koskevasta viestiketjusta.
Kysymys on siitä, että sopimuksessani lukee hinta 39,90 € ja Sonera laskuttaa 40,23 €. Olen useampaan kertaan kysynyt asiasta saamatta vastausta. Laskuni erääntyy 22.9.2013, joten maksan sen, koska teiltä tulee muuten lisämaksu.
Sonera peri minulta 6 centtiä viivästyskorkoa laskusta, jota en saanut. Olen saanut hyvityksiä aiheeettomasti perityistä maksuista ja minulla on vielä saatavia Soneralta.Haluan tähän julkisen vastauksen, miksi Sonera perii asiakkailtaan viivästysmaksuja, mutta ei itse maksa korkoja, kun se palauttaa aiheettomasti perimiään maksuja. Samoin Sonera perii viisi euroa maksu muistutuksesta. Tämä on neljäs muistutukseni samasta asiasta, mutta Sonera ei hyvitä minun ajankäyttöäni mitenkään.
Lisäksi Soneran 3 G on surkea. Aiemmin minulla olin Saunalahti. Se toimi paljon paremmin. Puhun nyt Helsingin keskusta-alueesta. Elisa on asiakaspalvelussaan tosin vielä Soneraa surkeampi, mutta jos ei tarvitse asioida sen kanssa, niin saa toimivan mobiiliyhteyden.
Saattaa tuntua pikkumaiselta keskustella senteistä, mutta sanon sen puolustukseni, että Sonera aloitti. Ja jos sopimuksista ei pidetä kiinni, niin mistä sitten.
mitta alkaa täyttyä
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.