Moi.
Olen Sonera laajakaista-asiakas ja minulla on Sonera kaapeli-tv. Sain kirjeen, että voisin kokeilla MIX M- kanavapakettia 1 kk:n ajan. Kirjauduin OmatSivut-palveluun, mutta sieltä ei löytynyt TV- valikkoa, josta olisin voinut valita 10 valinnaista kanavaa. Miksi valikko puuttuu ja voisiko asian korjata pikaisesti kiitos!
Sivu 1 / 1
blompe-24 kirjoitti: Moi.
Olen Sonera laajakaista-asiakas ja minulla on Sonera kaapeli-tv. Sain kirjeen, että voisin kokeilla MIX M- kanavapakettia 1 kk:n ajan. Kirjauduin OmatSivut-palveluun, mutta sieltä ei löytynyt TV- valikkoa, josta olisin voinut valita 10 valinnaista kanavaa. Miksi valikko puuttuu ja voisiko asian korjata pikaisesti kiitos!
Juu, sama juttu Kuinkahan tuon saisi toimimaan?
Kokeilittehan kirjautua Sonera-tunnuksilla? Laajakaistatunnarilla tuo paketti ei ole näkyvillä.
Onnistuin valitsemaan kanavat omat sivut - osiossa mutta valinnan vahvistamisen jälkeen tuli viesti "muutokset mahdollisia seuraavan kerran 1.1.2014". Tämä ei vastaa mainoskirjeen viestiä. Ehkä soneralta joku vastaa kunhan ehtii.
nimim "ymmällä taas kerran"
nimim "ymmällä taas kerran"
Juu, ei löydy täälläkään omilta sivuilta kohtaa, josta voisi kytkeä nämä ilmaiskanavat. Vuosisadan vitsi tämä soneran asiakaspalvelu, mikään ei toimi, laskut tulevat virheellisenä ja sitten täytyy jossain keskustelupalstalla yrittää selvitellä omia asioita.
Hei Jopo76 ja Hannutah,
Hannutah: Olitko saanut kanavat vaihdettua jo omien sivujen kautta. Kannattaa ottaa huomioon että kanavat on mahdollista vaihtaa vain kerran kuukaudessa. Jos olet valinnut tämän kuun aikana kanavat kertaalleen jo, niin silloin ei kanavia pystykkään vaihtamaan. Kerrothan mikä tilanne tämän kanssa oli?
Jopo76: Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Oliko sinulla kaapelikortti käytössäja kaapelikortti oli myös sinun nimissäsi? Olithan kirjautunut omille sivuille Sonera tunnuksella.
Hannutah: Olitko saanut kanavat vaihdettua jo omien sivujen kautta. Kannattaa ottaa huomioon että kanavat on mahdollista vaihtaa vain kerran kuukaudessa. Jos olet valinnut tämän kuun aikana kanavat kertaalleen jo, niin silloin ei kanavia pystykkään vaihtamaan. Kerrothan mikä tilanne tämän kanssa oli?
Jopo76: Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Oliko sinulla kaapelikortti käytössäja kaapelikortti oli myös sinun nimissäsi? Olithan kirjautunut omille sivuille Sonera tunnuksella.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.