Skip to main content

MM lätkä

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Minulla jo kanavapaketti mtv3 total ilmeisesti, niin näkyykö minulla toukokuussa MM lätkä? Vai pitääkö tilata jotenkin muuten?

8 kommenttia

  • April 18, 2013
Moi Pinkku26!

Sinulta tosiaan löytyy jo MTV3 Total ja siellä näkyy kaikki mitä toivoa MM -lätkästä sopii :) Ja toki myös paljon muuta mukavaa!

  • April 19, 2013
Vuosi sitten kaiken sekoilun jälkeen selvisi, että Sonerakaapelissa/laajakaistassa näkyikin vain Ruotsin lohkon MM- kiekko-ottelut.

Näkyykö tolla 24,90e/kk MTV3-paketilla nyt sit kaikki mahdollinen MM-kiekon osalta?
Voiko tilauksen tehdä jo nyt ainoastaan toukokuun ajaksi voimassa olevaksi siten, että ei tarvi erikseen peruutella jatkokuukausia?

  • April 19, 2013
DigiHate kirjoitti:
Näkyykö tolla 24,90e/kk MTV3-paketilla nyt sit kaikki mahdollinen MM-kiekon osalta?

Kyllä näin pitäisi olla.

DigiHate kirjoitti:
Voiko tilauksen tehdä jo nyt ainoastaan toukokuun ajaksi voimassa olevaksi siten, että ei tarvi erikseen peruutella jatkokuukausia?

Lainaan itseäni toisesta topikista:
Vinkki kaikille joita kiinnostaa mm-lätkä: kannattaa tilata tuo Total-paketti kuukaudeksi (pitää erikseen sanoa puhelimessa tilatessa, että haluaa sen päättyvän heti 1 kk jälkeen, muuten joudut erikseen soittamaan ja irtisanomaan sen) vaikka ensi viikon alusta niin pääsee katsomaan ensi viikonlopun viimeisen EHT-turnauksen pelit. MM-finaali pelataan 19.5., eli kk tilaus riittää sinne asti jos tilaa alkavaksi ensi viikon alusta kuten itse tein.

  • April 19, 2013
Siis tehdäkseen vain 1kk tilauksen ei millään välty soittamiselta ja jonottelulta...?? :)

  • April 19, 2013
Myyntinumerossa onneksi mitään jonoa ei pahemmin ole, jos ollenkaan.. omalla kokemuksella.

  • April 20, 2013
Jep, tosiaanhan on olemassa (ilmainen!!) myyntinro 0800 133 133, mutta eivät sitäkään voi mainita tuolla varsinaisella kanavapakettien esittelysivulla (http://www.sonera.fi/tv+ja+viihde/kaape ... vapaketit/), mitä taas kerran suuresti ihmettelen...

Ja kk-tilaamisethan tosiaan ei mene kalenterikuukausittain eli tuo EHT + MM saman kk.n sisään oli hyvä vinkki!


En voi myöskään käsittää, että kanavapakettia tilatessa ei voi heti itse netissä säätää haluamaansa kuukausimäärää / toistaiseksi voimassaoloa... ...ilmeisesti sitten haluavat muutenkin tukkoiset asiakaspalvelunumerot ikuisesti aivan tilttiin näillä peruutus + muilla kanavapakettien mälväyssoitoilla.

TTV.llä (nykyisin osa Elisaa) oli jo 90-luvulla kätevä "web-pankki", missä omia kanavapakettejaan pystyi säätelemään miten haluaa - halloo Sonera - eletään 2010-luvulla ja siäkin jo aika pitkällä!!!!

  • April 20, 2013
Noniin tuosta em. myyntinumerosta tilaaminen onnistui, mutta mikä naurettavinta, tilauksen säätäminen määräajaksi (esim. vain kuukaudeksi) EI ONNISTU samalla puhelulla (niin neitokainen sieltä vain vakuutteli), vaan peruminen pitää tehdä erikseen - saisivat johtajat tulla nyt vähän selittämään tilannetta eli tätä pakkomyyntiä...

Onneksi oli vähän muutakin asiaa, mikä vaatii selvittelyä ja sovittiin, että kun tuon tiimoilta soittavat, niin hoidetaan tilauksen katkaisu sitten samalla.

Olisikohan joissain asioissa hieman hiomista?

  • April 20, 2013
DigiHate kirjoitti:
En voi myöskään käsittää, että kanavapakettia tilatessa ei voi heti itse netissä säätää haluamaansa kuukausimäärää / toistaiseksi voimassaoloa... ...ilmeisesti sitten haluavat muutenkin tukkoiset asiakaspalvelunumerot ikuisesti aivan tilttiin näillä peruutus + muilla kanavapakettien mälväyssoitoilla.

Kirjoittelin toiseen topikkiin tällaista:
Teknisesti tilausten tekeminen ja lopettaminen olisi mahdollista suoraan omilta sivuilta asiakkaan napin painalluksilla (esim. Maxivisionilla voi tilata netistä ja palvelut aukeavat heti, sekä niitä voi lopettaa netin kautta).. mutta tätä toki ei sonera halua tehdä. Ensin hämätään asiakaalle palvelu joka jatkuu ilman peruuttamista. Sitten tehdään palvelun lopettaminen vaikeammaksi kuin se voisi olla. Sen jälkeen puhelinpalvelu rampautetaan jotta asiakas mahdollisesti kyllästyisi jonottamaan (ja maksamaan siitä) ja jatkaisikin tilausta (tätä tapahtuu aivan varmasti!). Myyntipalvelun puhelinnumero vastaa nopeasti ja palvelu on mahtavaa (tosin monesti harhaanjohtavaa (omia kokemuksia paljon) joko tietämättömyyden takia tai suorastaan tahallisesti). Kyllä tämä on täysin suunnitelmallista soneran osalta.

DigiHate kirjoitti:
Noniin tuosta em. myyntinumerosta tilaaminen onnistui, mutta mikä naurettavinta, tilauksen säätäminen määräajaksi (esim. vain kuukaudeksi) EI ONNISTU samalla puhelulla (niin neitokainen sieltä vain vakuutteli), vaan peruminen pitää tehdä erikseen - saisivat johtajat tulla nyt vähän selittämään tilannetta eli tätä pakkomyyntiä...

Tässäkin sama idea takana mistä kirjoittelin tohon ylemmäs. Itse kyllä sain samalla puhelulla sen päättymisen sovittua. Soneran myynti säveltää näköjään ihan kaikesta, ei tunnu olevan mitään selkeää ohjeistusta/sääntöjä siellä.

Jos kerran tilattavan palvelun sivuillakin lukee, että "voit tilata paketin vaikka vain kuukaudeksi kerrallaan", niin SE TÄYTYY VOIDA TILATA VAIN KUUKAUDEKSI!!! Muutenkin tällainen "et voi määritellä sopimuksen kestoa tällä kertaa" pashanjauhanta on TODELLA EPÄILYTTÄVÄÄ TOIMINTAA! TODENNÄKÖISESTI LAITONTA!* SUOSITTELEN SANOMAAN PUHELIMESSA, ETTÄ: "EI KIITOS SITTEN, EN TILAA".

* Ei olisi ensimmäinen kerta kun sonera rikkoo lakeja. Esim. tälläkin hetkellä sonera rikkoo lakia vaatimalla markkinointiluvan kun asiakas tilaa palvelun. Lakia rikkoo myös esim. HBO Nordic suomessa.