Heips
Olen käyttänyt soneran mobiililaajakaistaa n. puolen vuoden ajan. Päätelaitteena HUAWEI (se valkoinen ellipsin muotoinen) modeemi. Käytän laitetta sekä Turussa että Porvoossa viikottain. Molemmat asunnot, joissa sitä käytän kuuluvat Soneran "punaiselle", kaikkein nopeimmalle verkkoalueelle. Liittymätyypiksi myytiin määräaikaissopimuksessa 3,6Megan maksiminopeudella toimiva paketti.
Nopeuteni ei ole missään vielä ylittänyt 1M (125kt/s) nopeutta edes hetkellisesti!
-ONKO SONERAN 3G 2100Mhz VERKKO EDELLEEN OSITTAIN 1M MAKSIMINOPEUSALUETTA (Data Teho Plus ominaisuudet kytkemättä) ??
-RAJOITTAAKO ELLIPSIN MUOTOINEN VALKOINEN HUAWEI MODEMI NOPEUTTA? (Tällä hetkellä jaossa näyttäisi olevan uudempi HUAWEI MF636, ZTE ja NOKIA CS-15 malleja, auttaisiko vaihtaminen?)
-ONKO PARANNUSTA NÄKÖPIIRISSÄ?
Mobiililaajakaista alisuorittaa!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.