Melko hitaaksi on mennyt. Mikäli ei nopeudu, kahden vuoden sopimuksen voinee purkaa ja vaihtaa asiakkuutta vaikkapa Saunalahdelle, joka on viime aikoina soitellut uusista tarjouksistaan.
Miten on, mikä on vialla kun mokkula toimii satunnaisesti, latailee joitakin satoja bittejä sekunnissa, välillä piristyy muutamaksi sekunniksi ja sitten on taas HIDAS useita minuutteja.
Tämä siis Jyväskylässä.
Miten useita päiviä jatkuneesta toimimattomuudesta muuten korvataan? Hullua maksaa palvelusta, jolla tulisi voida selata nettiä, mutta netin selaaminen ei satojen bittien nopeudella ole mahdollista...
Sivu 1 / 1
Sinun kannattaa käydä ensimmäiseksi läpi Ohjeet ja vinkit -sivullamme olevat ohjeet joista voi olla apua ongelman selvittämiseen.
Jos ongelma kuitenkin jatkuu, kannattaa seuraavaksi olla ongelman ja hyvityskysymyksen selvittämiseksi yhteydessä matkapuhelinpuolemme vikapalveluun, jonka numero on 0206 90101 (mpm/pvm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Jos ongelma kuitenkin jatkuu, kannattaa seuraavaksi olla ongelman ja hyvityskysymyksen selvittämiseksi yhteydessä matkapuhelinpuolemme vikapalveluun, jonka numero on 0206 90101 (mpm/pvm).
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.