Skip to main content
Koska niillä alueilla, jossa liikun(pääkaupunkiseutu) Soneran maksiminopeuden mobiililaajakaista ei pystynyt tarjomaan 200-400 kiloa enemmän kapasitettia, irtisanoin Tikkurilan myymälässä sopimukseni ja palautin nettitikun. Nopeuden mittasin Soneran omalla mittarilla.
Myyjä ei antanut mitään kuittausta sopimuksen irtisanomisesta tai tikun paluattamisesta vaikka sitä pyysin monta kertaa.

Voinko nyt luottaa siihen, että laskua ei palvelusta tule?

Myyjän käytös oli muutenkin todella ihmeellistä, ihan kuin olisi luokkaantunut siitä, että palvelu ei vastannut tarpeitani ja käytin Soneran mainostamaa 14 vrk:n laatutakuuta hyväksi.
Toista kertaa en kyllä Tikkurilan Sonera-kauppaan mene.
Kannattaa varmuuden vuoksi varmistaa, että onko tieto irtisanomisesta välittynyt asiakaspalveluumme.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Mielellään ottaisin, mutta yhteydenottopyyntöön vaaditaan jokin rekisteröityminen tekstarilla ja se toimii vain Soneran liittymillä. Voitko linkata minut suoraan avoimeen yhteydenottopyyntöön tai sähköpostiosoitteeseen, jolla voin asian tarkistaa.
Tässä tapauksessa kannattaa soittaa asiakaspalveluumme numeroon 0200 17000 (mpm/pvm), valitse valikosta 1 ja ja 5.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Rale kirjoitti:
Myyjä ei antanut mitään kuittausta sopimuksen irtisanomisesta tai tikun paluattamisesta vaikka sitä pyysin monta kertaa.

Samanlaisia kokemuksia. Muuten asiallisesti toiminut myyjä kieltäytyi antamasta mitään kuittia palautuksesta, toisteli vaan, ettei voi antaa sellaista eikä hänellä edes ole kuitteja, vaan sellainen tulee myöhemmin postissa. Lopulta hän kuitenkin suostui kirjoittamaan tositteeseeni "Palautettu" ja vielä erikseen pyydettyäni lisäsi llikkeen leiman. (Mitäpä tuo "Palautettu" teksti olisi ilman leimaa hyödyttänytkään, koska nimeään tai nimikirjaimiaan hän ei kirjoittanut.)

Jotakin on vialla Soneran sisäisessä koulutuksessa tai perehdyttämisessä, kun ei ymmärretä, että kuitti voi olla tärkeä myös asiakkaalle. Maailmassa sattuu paljon ihmeellisempiäkin asioita kuin mahdollisuus, että tietokoneelle syötetty tieto ei kirjaudu oikein, varsinkin kun tiedot annetaan puhelimitse toisesta toimipisteestä. Asiallinen kuitti nopeuttaa mahdollisen ongelmatilanteen selvittelyä.

Vastaa