Skip to main content
Kysyisin, että mitä mahdollisuuksia on tilanteessa, jossa minulla on 24kk kytkykauppa 3G-verkossa toimivasta mobiililäppäristä ja pitäisi olla 3,6 megan yhteysnopeus, kuten puhelinmyyjä niin väitti. Kuitenkaan yhteys ei ole kuin nopeimmillaan 30-50 k/s. Hieman turhauttavaa, koska esimerkiksi Spotifyn pyörittämisestä ei ole toivoakaan, koska biisit katkeilevat jatkuvasti ja yhteys on takkuinen muutenkin. Sähköpostit juuri ja juuri pystyy katsomaan kun on kärsivällinen. Ei huvita ostaa kiinteää laajakaistaa sitä varten, että internet-yhteys olisi hyvä, koska saa maksaa jo tällä hetkellä ihan tarpeeksi läppäristä. Asun vielä Oulun keskustassa, joten ei pitäisi olla siitä kiinni. Missä vika, onko reklamaatiomahdollisuuksia tms.?
Voit ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen Vikapalveluun joko soittamalla, puh. 0206 90101 (mpm/pvm) tai lähettämällä ongelmista vikailmoituksen Soneran Omien Sivujen kautta.

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa