Oon lukeny lähiaikoina paljon viestejä että teidän mobiiliverkon kapasiteettia on lisätty, ja 3.6 data teho plus laajakaistan nopeudet ovat lähempänä totuutta.
Onko tämmösiä nopeutuksia tulossa koko suomeen, esim. tänne Helsinkiin? Oli ikävä yllätys kun tämä saatiin, odotin edes 2 megan tasosta mobiililaajakaistaa mutta paljastuikin 0.1-0.8 megaseksi.
Jotkut ovat saaneet ladattua tiedostoja jopa 300 kt/s nopeudella. Mulle riittäisi hyvin 200 kt/s:kin, mutta ei nykyinen 20 kt/s..
Mobiiliverkon kapasiteetin lisääminen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.