Skip to main content

Modeemi

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin laajakaistan johon kuului modeemi.Omilla sivuillani on ilmoitus että kaista on käytössä mutta en ole saanut modeemia.

7 kommenttia

  • February 22, 2013
Hei leif-1!

Lisäisitkö liittymänumerosi profiilisi tietoihin asiakasnumeron paikalle, niin pääsemme tarkistamaan tilauksesi, kiitos. Laitetaan modeemi tulemaan, jos se on jostain syystä harmillisesti jäänyt pois alkuperäiseltä tilaukselta.

  • February 22, 2013
Ei ole mitään liittymänumeroa.

  • February 22, 2013
Oletko saanut tilausvahvistuksen? Jos siitä löytyisi tilausnumero, niin saisimme sillä tietosi esille ja asian etenemään heti maanantaina.

  • February 22, 2013
Sain tunnukset omille sivuille, josta luin että kaista on käytössä.Ei mitään numeroa löydy mistään.

  • February 25, 2013
Omilla sivuillani katsoin että olin tilannut kaistan jo 14.02 eikä modeemista ole vieläkään mitään tietoa.Kyllä Soneralla kulkee.

  • February 25, 2013
Missä te aktiiviset asiakaspalvelijat olette?

  • February 26, 2013
Hei leif-1,

pahoittelen vastausviivettä! Selvitämme asian mielellämme tätä kautta, mutta jotta voimme löytää asiakastietosi, tarvitsemme asiakasnumeron tai liittymänumeron (333 tai 346-alkuinen) ilman väliviivaa profiilitietoihisi lisättynä. Mikäli sinulla ei näitä ole, pyydän että soitat Asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) ark. 8-20 ja la 9-16.30.
Mikäli olet Facebookissa, voit laittaa viestiä meille sitäkin kautta ilman asiakasnumeroa tai liittymänumeroa.