Hei!
Minulle asennettiin laajakaista toukokuun alkupuolella. Sanoin etten tarvitse uutta modeemia, koska meillä oli aikaisemmin jo Soneran laajakaista ja modeemi tallella. Nyt kuitenkin olen huomannut, että modeemi ei toimi kunnolla. Onko minulla enää mahdollisuutts saada paketiin kuuluvaa modeemia, vai joudunko ostamaan? Haluaisin langattoman modeemin,
Kiitos
Leena
Sivu 1 / 1
Liittymien avaukseen kuuluneita tarjouksia ei ole mahdollista hyödyntää liittymissämme normaalisti enää jälkikäteen.
Asiasta kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm), jota kautta asiaa pysytään selvittämään tarkemmin. Asiakaspalvelumme kautta langattomia modeemilaitteita on mahdollista myös ostaa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Asiasta kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm), jota kautta asiaa pysytään selvittämään tarkemmin. Asiakaspalvelumme kautta langattomia modeemilaitteita on mahdollista myös ostaa.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.