Hei!
Minulle asennettiin laajakaista toukokuun alkupuolella. Sanoin etten tarvitse uutta modeemia, koska meillä oli aikaisemmin jo Soneran laajakaista ja modeemi tallella. Nyt kuitenkin olen huomannut, että modeemi ei toimi kunnolla. Onko minulla enää mahdollisuutts saada paketiin kuuluvaa modeemia, vai joudunko ostamaan? Haluaisin langattoman modeemin,
Kiitos
Leena
Modeemi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.