Skip to main content
Hei!
Minulle asennettiin laajakaista toukokuun alkupuolella. Sanoin etten tarvitse uutta modeemia, koska meillä oli aikaisemmin jo Soneran laajakaista ja modeemi tallella. Nyt kuitenkin olen huomannut, että modeemi ei toimi kunnolla. Onko minulla enää mahdollisuutts saada paketiin kuuluvaa modeemia, vai joudunko ostamaan? Haluaisin langattoman modeemin,


Kiitos
Leena
Liittymien avaukseen kuuluneita tarjouksia ei ole mahdollista hyödyntää liittymissämme normaalisti enää jälkikäteen.

Asiasta kannattaa olla tarvittaessa yhteydessä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm), jota kautta asiaa pysytään selvittämään tarkemmin. Asiakaspalvelumme kautta langattomia modeemilaitteita on mahdollista myös ostaa.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa