Modeemi katkaisi yhteydet, ollaa otettu virrat pois ja resetoitu, mutta mikään ei auta. Modeemissa vilkkuu vain DS valo ja mitään muuta ei tapahdu. Onko se uuden modeemin hankinta edessä?
Sivu 1 / 1
Hei mikkosirkka,
Vieläkö ongelma jatkuu? Valtuutin modeemisi uudelleen vielä. Jos yhteys ei vielä toimi, niin kannattaa kokeilla vielä myös modeemin resetointia. Paina reset painiketta pohjassa n. 30 sekunnin ajan.
Onko TV toiminut kuitenkin normaalisti vai onko siinä ollut jotain häiriöitä? Jos TV:n puolella on myös ongelmaa, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.
Jos yhteys ei edelleenkään toimi ja TV:n puolella ei ole ongelmaa, niin kannattaa käydä Sonera kaupasta kysymässä olisiko testimodeemia vapaana, niin sillä voisi vielä tarkistaa että onko vika modeemissa vai verkonpuolella. Kaupoissamme on rajallinen määrä testilaitteita, joten ennen kuin uutta ostaa niin kannattää testilaitetta käydä kysymässä.
Vieläkö ongelma jatkuu? Valtuutin modeemisi uudelleen vielä. Jos yhteys ei vielä toimi, niin kannattaa kokeilla vielä myös modeemin resetointia. Paina reset painiketta pohjassa n. 30 sekunnin ajan.
Onko TV toiminut kuitenkin normaalisti vai onko siinä ollut jotain häiriöitä? Jos TV:n puolella on myös ongelmaa, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.
Jos yhteys ei edelleenkään toimi ja TV:n puolella ei ole ongelmaa, niin kannattaa käydä Sonera kaupasta kysymässä olisiko testimodeemia vapaana, niin sillä voisi vielä tarkistaa että onko vika modeemissa vai verkonpuolella. Kaupoissamme on rajallinen määrä testilaitteita, joten ennen kuin uutta ostaa niin kannattää testilaitetta käydä kysymässä.
Resetointi ei auta, ollaan tehty se muuntaman kerran. Mitens on voiko tota modeemia päivittää?
Televisio kanavat näkyvät ongelmitta.
Televisio kanavat näkyvät ongelmitta.
Hei mikkosirkka,
Modeemin päivitys tapahtuu verkon yli ja päivitys olisi tullut tuon valtuutuksen yhteydessä, jos modeemi olisi noussut linjoille. Jos yhteys ei edelleenkään toimi, niin on mahdollista että modeemi on mennyt rikki. Kannattaa kuitenkin käydä vielä kysymässä lainamodeemia, ennen kuin uutta laitetta lähtee hakemaan, koska tässä vaiheessa verkon vikaakaan ei voida sulkea pois.
Modeemin päivitys tapahtuu verkon yli ja päivitys olisi tullut tuon valtuutuksen yhteydessä, jos modeemi olisi noussut linjoille. Jos yhteys ei edelleenkään toimi, niin on mahdollista että modeemi on mennyt rikki. Kannattaa kuitenkin käydä vielä kysymässä lainamodeemia, ennen kuin uutta laitetta lähtee hakemaan, koska tässä vaiheessa verkon vikaakaan ei voida sulkea pois.
perjantai iltoja,
haettiin liikkeestä laina modeemi joka toimii moitteettomasti, mitäs nyt pitäisi tehdä? Eikös meidän omassa modeemissa ole takuuta jäljellä? Vai joudutaanko ostamaan kokonaan uusi? Jos näin on niin miten sonera hyvittää sen meille? Ollaanhan me jo maksettu modeemi jo kerran.....toivotaan pikaista vastausta tähän viestiin... illan jatkoja
haettiin liikkeestä laina modeemi joka toimii moitteettomasti, mitäs nyt pitäisi tehdä? Eikös meidän omassa modeemissa ole takuuta jäljellä? Vai joudutaanko ostamaan kokonaan uusi? Jos näin on niin miten sonera hyvittää sen meille? Ollaanhan me jo maksettu modeemi jo kerran.....toivotaan pikaista vastausta tähän viestiin... illan jatkoja
Hei mikkosirkka
Ja hyvää alkanutta viikkoa!
Vilkaisin tietojasi ja oma modeemisi on alle vuoden vanha joten takuu on voimassa. Laittelen sinulle uuden modeemin tulemaan postilla sekä palautusosoitteen vanhalle laitteelle txt-viestillä!
Ja hyvää alkanutta viikkoa!
Vilkaisin tietojasi ja oma modeemisi on alle vuoden vanha joten takuu on voimassa. Laittelen sinulle uuden modeemin tulemaan postilla sekä palautusosoitteen vanhalle laitteelle txt-viestillä!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.