Minulla on MC35i-modeemi kiinni valvontajärjestelmässä. Käytössäni oli data porras-palvelu, ja valvontajärjestelmä pystyi sillä lähettämään kuvia ja lokitietoja. Modeemi käyttää gprs-yhteyttä.
Vaihdoin data porras-palvelun taskunetti-palveluun, jonka jälkeen modeemi ei enää pysty muodostamaan gprs-yhteyttä internettiin.
Puhelinnumerona on *99# ja modeemi resetoidaan &F1-komennolla. Mitään muita komentoja en ohjelmassa ole antanut. Pitääkö palvelun vaihdon myötä antaa jokin komentosarja? Tavalliselle tallaajalle tämä on mahdoton tehtävä selvittää, kun mistään ei löydy ohjeita homman tekemiseen.
Sivu 1 / 1
Tämä ongelma kuulostaa vikatilanteelta, koska datapalvelun vaihdon ei tulisi vaikuttaa yhteyden toimintaan. Asiasta kannattaa siis olla yhteydessä vikapalveluumme 0206 90101 (mpm/pvm). Vikapalvelumme numerovalikosta kannattaa valita tällöin matkapuhelinasiat -valinta.
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.