Skip to main content

Modeemi jota en tilannut!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Sain ensimmäisen laajakaista+koti-tv -laskuni. Puhelimessa myyjä ei missään vaiheessa sanonut, että laitteet ovat maksullisia. Viihdepaketin katsomiseen tarvittavan digiboksin vielä ymmärrän (senkin että se maksaa 29 e, vaikka siitäkään ei ollut puhetta!) mutta mukana tulleita modeemia ja kaapelia en tarvitse, eikä niistä ollut MITÄÄN PUHETTA puhelun aikana. Siispä: mihin voin palauttaa ko. laitteet? Ne ovat aivan käyttämättöminä kaapissani.
Miksi kaikista maksullisista lisukkeista ei kerrota, kun ollaan neuvottelemassa uudesta palvelusta?
T: Ihmettelevä

1 kommentti

  • May 9, 2012
Hei laatme-3,
Asia vaatii nyt tarkempaa selvitystä, joten suosittelen joko soittamaan Asiakaspalveluumme p. 0200 17000 tai varaamaan soittoajan, jolloin meiltä otetaan yhteyttä sinuun.